Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:13:59 GMT

سی ان ان باید از ترامپ شکایت کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۶۰۴

سی ان ان باید از ترامپ شکایت کند

تهران – ایرنا – فلوید آبرامز کارشناس حقوقی آمریکایی در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت که این شبکه خبری باید از ترامپ شکایت کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای شبکه خبری سی ان ان نوشت که چهارشنبه هفته گذشته پس از اینکه 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا با 'جیم آکوستا' خبرنگار سی ان ان وارد درگیری لفظی شد کاخ سفید کارت این خبرنگار را تعلیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبرامز در گفت وگو با سی ان ان گفت: فکر می کنم این یک دادخواست واقعا مستدل است.
وی افزود: درک می کنم سی ان ان مخالف شکایت بوده چون رئیس جمهوری دائما این شبکه را دشمن خود می خواند و سی ان ان احتمالا مخالف طرح شکایت علیه ترامپ است. 'فکر می کنم آنها باید شکایت کنند.'
این وکیل برجسته آمریکایی بیان داشت که این اتفاق دوباره می افتد، پس اگر سی ان ان این کار را نکند مورد بعدی این کار را انجام می دهد.
سی ان ان در بیانیه ای اعلام کرد، هنوز تصمیماتی در این مورد گرفته نشده است.
این شبکه خبری پیش از این اعلام کرده بود که ممنوعیت حضور آکوستا در کاخ سفید به تلافی پرسش های چالش برانگیز وی بوده است.
آکوستا در جریان یک کنفرانس خبری از رئیس جمهوری آمریکا سوالاتی را در مورد پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا پرسیده بود که با اهانت از سوی ترامپ روبرو شد. یکی از کارکنان کاخ سفید سعی داشت میکروفن را از دست او بگیرد اما وی برای پرسیدن پرسش خود اصرار ورزید.
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید در توئیتی مدعی شده بود که در جریان این نشست خبری؛ آکوستا دستانش را روی بدن کارآموز زن کاخ سفید گذاشته و حرکت او را مطلقا غیر قابل قبول خواند.
ویدئوهای این اتفاق نشان می دهد که آکوستا هیچ برخورد بدی با این زن کارمند کاخ سفید نداشته و حتی از لفظ محترمانه برای خطاب وی استفاده کرده است.
چند روز گذشته نیز ترامپ در آستانه ورودش به پاریس برای برگزاری صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی با خبرنگار سی ان ان 'ابی فیلیپ' درگیر شد و سوالات وی را 'احمقانه' توصیف کرد.
اروپام**3234**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سي ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل