Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:06:18 GMT

فرماندار شهرستان ارومیه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۶۸۲

فرماندار شهرستان ارومیه منصوب شد

تهران - ایرنا - وزیر کشور در حکمی «علیرضا ملامحمدی زاده» را به سمت فرماندار شهرستان ارومیه منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» خطاب به ملامحمدی زاده آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی به سمت فرماندار شهرستان ارومیه منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور در این حکم موفقیت فرماندار جدید ارومیه را از خداوند متعال خواستار شد.
سیام**1751 **1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبدالرضا رحماني فضلي فرماندار اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک

فرماندار جاسک با تشریح آسیب‌های سیل به این شهرستان از جان باختن ۲ جوان به علت بی احتیاطی و پریدن در گودال آب خبر داد. - اخبار استانها -

علی مهرانی فرماندار جاسک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه در اثر بی‌احتیاطی و پریدن در گودال آب به منظور شنا، 2 جوان جاسکی جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه علت مرگ این دو جوان ارتباطی به سیلاب نداشته است، افزود: بر اثر بارش‌های روز گذشته و جمع شدن آب در یک گودال، دو جوان جاسکی تصمیم می گیرند با پریدن در این گودال شنا کنند اما متاسفانه در عمق این گودال و گل و لای آن گیر می‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند.

مهرانی گفت: در روزهای اخیر شاهد بارش های قابل توجهی در شهرستان جاسک بودیم که در نتیجه آن چند مسیر مواصلاتی مسدود شد که خوشبختانه عملیات بازگشایی انجام شد هم‌اکنون تنها در برخی محورهای فرعی برخی انسداد مسیر وجود دارد که همکاران در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

وی تصریح کرد: برق نیز در بخش لیردف دچار مشکلاتی است که همکاران شرکت برق به منطقه اعزام شده‌اند و این مشکل نیز به زودی حل می‌شود.

فرماندار جاسک گفت: روز گذشته به علت خطرات ناشی از سیلاب، چهار روستا که پایین دست سد این شهرستان بودند تخلیه اضطراری شدند و 170 خانوار در مناطق امن اسکان یافتند، اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته علی‌رغم وجود سیل، خسارتی به روستاها و منازل مردم وارد نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان جاسک نیمه ابری است و بازش باران نداریم اما همچنان احتمال بارش وجود دارد و مردم به هشدارهای هواشناسی توجه لازم داشته باشند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد