Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:54:35 GMT

۴۱ سارق با انهدام باند سارقان در بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۶۸۴

۴۱ سارق با انهدام باند سارقان در بوشهر دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح برخورد با سارقان، پلیس آگاهی استان بوشهر با انهدام باند سارقان طی چهار روز ۴۱ سارق را دستگیر کرد. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از افزایش امنیت در استان خبرداد و اظهار داشت: امنیت در ابعاد گوناگون در استان بوشهر ارتقاء یافته که این مهم با مشارکت مردم محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح هدفمنددر استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان، پلیس آگاهی با تلاش و همکاری ماموران انتظامی استان بوشهر اقدام به اجرای طرح‌های هدفمند در سطح استان کرده است .

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس آگاهی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به‌ویژه سرقت‌ است.

وی از دستگیری 41 نفر سارق و کشف تعداد 87 فقره انواع جرایم سرقت در اجرای طرح چهار روزه مبارزه با سرقت در دهه دوم آبان ماه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌ها خبر داد.

سرهنگ سهرابی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مبارزه با سرقت، تعداد 6 فقره سرقت احشام ، 5 فقره سرقت پلاک ، 13 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

وی بیان کرد: در این راستا 25 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی، دو فقره سرقت مغازه، 7 فقره سرقت منزل و 14 فقره انواع سرقت‌های خرد کشف و سارقان دستگیر و برای تحمل کیفر به مرجع قضایی معرفی شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با  قدردانی از همکاری و تعامل مطلوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی به ویژه رها نکردن منازل، وسایل نقلیه و ساختمان‌های در حال احداث خود بدون گماردن فرد مراقب، پلیس را در ارتقاء سطح امنیت، یاری کنند و این تلاشها برای خدمت بیشتر به مردم ، با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/ ا

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان