Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فعلا تصمیم گرفته‌اند صحبت نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج که امروز در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده بود در حاشیه این تمرین صحبت‌هایی انجام داد که گزیده از آن را در ادامه می‌خوانید:

*به ورزشکاران فوتبال ساحلی تبریک می‌گویم خوش درخشیدند و اتفاق بزرگی را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها کار بزرگی کردند. 

*اینفانتینو و شیخ سلمان از وضعیت فینال راضی بودند و میزبانی مناسبی انجام شد. هر دو نفر از این مسئله ابراز رضایت کردند.

*جلسه خوبی با کی‌روش داشتیم  و در مورد بازی‌های دوستانه صحبت شد.

*قرار است یک بازی با ترننیداد و توباگو برگزار کنیم و در قطر با ونزوئلا روبرو شویم.

*در مورد برنامه‌های آینده و بازی دوستانه هم صحبت شد که طی روزهای آینده بازی‌های دوستانه را اعلام می‌کنیم.

*کارلوس کی‌روش و بازیکنان هم فعلا تصمیم گرفتند صحبت نکنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تمرین تیم ملی مهدی تاج ایران کی روش فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال شکست خورد که تا ضربات پنالتی تیم برتر میدان بود.

این دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کرده بودند در بازی بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. بازی در نیمه اول با گل رودریگو با برتری رئال تمام شد و سیتی به لطف گل کوین دی‌بروینه موفق شد بازی را در نیمه دوم به تساوی بکشد.

این بازی که با تساوی به وقت‌های اضافه رفته بود در اکثر دقایق شاهد برتری سیتی به عنوان میزبان در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های خطرناک بود اما ضربات پنالتی به سود رئال مادرید رقم خورد که اشتباه برناردو سیلوا روی آن بسیار تأثیرگذار بود.

بعد از اینکه خولین آلوارز اولین پنالتی سیتی را به گل تبدیل کرد، ادرسون موفق شد ضربه لوکا مودریچ با تجربه را مهار کند و این فرصت خوبی بود تا سیتی با گل کردن پنالتی بعدی شانس صعود به دور بعدی را افزایش دهد.

این ضربه حساس به برنارد سیلوا رسید که او تصمیم عجیبی در آن لحظه از بازی گرفت. ستاره پرتغالی زیاد دورخیز نکرد و تصمیم گرفت با ضربه داخل پای چپ به توپ ضربه بزند.

او ضربه بسیار معمولی و با قدرت کمی را به وسط دروازه زد که آندری لونین به خوبی دست او را خواند و در جای خود ایستاد تا شوت ستاره سیتی را بیشتر به پاس شباهت داشت در آغوش بگیرد.

این تصمیم سیلوا روی روحیه همبازیانش اثر گذاشت که در نتیجه بعد از گل شدن ضربه پنالتی جود بلینگام برای رئال، ضربه متئو کواچیچ هم توسط لونین مهار شد.

سیلوا که یکی از چهره‌های شاخص موفقیت‌های فصل گذشته منچسترسیتی در مسیر کسب سه‌گانه بود و این باشگاه برای حفظ او در تابستان با چالش‌های زیادی مواجه بود امشب به عنوان نقش اول ناکامی تیمش برای صعود به نیمه نهایی اروپا شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)