Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول فلاح مدیرعامل فجر در گفتگو با خبرنگار   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در فصل گذشته توانست بازی‌های درخشانی را در ورزشگاه شهید دستغیب میزبانی کند و از لحاظ فنی به مراتب وضعیت مطلوب تری نسبت به فصل جاری که بازی‌های خانگی أش در ورزشگاه پارس برگزار میگردد قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کنار این مساله مشکل دیگری که وجود دارد بدلیل دوری مسافت ورزشگاه پارس، از حضور پر تعداد تماشاگران فجری کاسته شده که این مسئله بخاطر مشکل ایاب و ذهاب تماشاگران شیرازی به ورزشگاه پارس است.

مدیرعامل فجر افزود: بخاطر مسائل پیش، نامه‌ای را برای مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ارسال کردیم تا با انتقال بازی‌های خانگی این باشگاه از ورزشگاه پارس به ورزشگاه شهید دستغیب موافقت کنند.

گفتنی است فجر شهید سپاسی شیراز تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج مطلوبی کسب نکرده و با یک برد، ۶ تساوی، ۳ شکست و ۹ امتیاز، در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت است.

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیرعامل فجر در خصوص انتقال بازی هایاین تیم به ورزشگاه دستغیب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر