Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی شهریاری ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهارداشت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد از معضلات جدی است که برای مقابله با آنها باید اقدامات همه جانبه صورت گیرد.

وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی و عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید اهتمام ویژه در جهت اجرایی شدن مصوبات شورا داشته باشند؛ برای نظارت بیشتر بر این موضوع، در هر جلسه شورا گزارش اقدامات دستگاهها در اجرای مصوبات ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به هم مرزی استان با سه کشور خارجی افزود: متاسفانه آذربایجان غربی در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد در این راستا خواستار توجه و کمک بیشتر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی اظهارداشت: از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور انتظار داریم با توجه به شرایط خاص استان، توجه بیشتری بویژه در بحث تخصیص اعتبارات به آذربایجان غربی داشته باشد تا بتوانیم با رفع کمبودها، اقدامات موثرتری در جهت مقابله و مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم.

وی بر لزوم تعیین تکلیف و تکمیل مرکز ماده ۴۲ زارعان خوی تاکید کرد و گفت: اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مکلف به تکمیل این مرکز است و انتظار داریم هر چه زودتر به تعهد خود عمل کند.

شهریاری گفت: در راستای بررسی میدانی مسائل و مشکلات، بزودی به همراه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بازدیدی از مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ استان انجام خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: ستگاه های اجرایی باید در خصوص همکاری های بین دستگاهی بیش از پیش انسجام و هماهنگی لازم را داشته باشند چرا که در این صورت کارایی ادارات افزایش می یابد.

وی گفت: جلسات مرتبط با مبارزه با مواد مخدر با جدیت و استمرار به صورت ماهانه برگزار شود و دستگاه های اجرایی مرتبط بر مقابله جدی با این معضل اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 4456546

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی مواد مخدر یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه تبریز سنندج یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی نشان از این داشت، این زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند، ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مبادرت به تهیه مواد مخدر و انتقال آن به شهر تهران کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران، هر ۲ متهم در یک عملیات پلیسی، دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۱۷ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6062849

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک