Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی روز دوشنبه از طرح های کشاورزی و نیز بخشی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در آبادان دیدن کرد.

به گزارش ایرنا وزیر جهاد کشاورزی با حضور در روستای بخش مرکزی و بخش اروندکنار از طرح های کشاورزی و روند اجرایی طرح ها از نزدیک بازدید کرد.
حجتی در این بازدید از نزدیک با برخی از کشاورزان محلی در خصوص وضعیت بازسازی و احیای نخلستان های منطقه گفت و تو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر جهاد کشاورزی قرار است از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خرمشهر و کانون ریزگردها در اهواز بازدید کند.
وزیر جهاد کشاورزی روز دوشنبه به همراه معاون اول رئیس جمهور وارد آبادان شد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد كشاورزي وزير جهاد كشاورزي آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد

نیکبخت در سفر به شهرستان گرمسار واحد تولیدی خوراک دام که به همت تعاونی عشایر این شهرستان احداث‌ شده است را در قالب برنامه های سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی عشایر گرمسار، درباره جزئیات این طرح اقتصادی گفت: این واحد تولیدی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با ۲ خط تولیدی و ظرفیت ۴۰ هزار تن در سال احداث شد.

علیرضا یوردخانی با بیان اینکه این طرح به همت عشایر غرب استان سمنان احداث شد، اضافه کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این واحد تولیدی هزینه شده است و ۲۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید تخصیص‌یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • وزیر جهاد کشاورزی: برای مشتاقان تولید فرش قرمز پهن می‌کنیم‌
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران