Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:37:10 GMT

سردار جعفری شهادت نورخدا موسوی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۲۰۹۳

سردار جعفری شهادت نورخدا موسوی را تسلیت گفت

فرمانده سپاه با صدور پیامی شهادت نورخدا موسوی را تسلیت گفت. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت سید نورخدا موسوی از پرسنل نیروی انتظامی که در سال‌های گذشته توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح شده و حدود 10 سال در کما بود را به خانواده این شهید بزرگوار تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تسلیت لاریجانی به‌مناسبت شهادت "نورخدا موسوی"تسلیت وزیر کشور در پی شهادت «موسوی»

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیت معظم جانباز شهید والامقام سیدنورخدا موسوی

سلام علیکم

خبر شهادت جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی واصل و موجب تأثر خاطر گردید. 

درود خدا بر آن شهید والا مقام و مجاهد فی سبیل‌الله که عمر پربرکت خویش را در سایه‌سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام ) سپری و پس از مجاهدت خالصانه و سالها جانبازی در صیانت از مرزهای ایران اسلامی سرانجام با تنی رنجور و آلام به جامانده از حمله ددمنشانه و تروریستی شبکه صهیونیستی تکفیری نام خود در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل‌الله جاودانه ساخت.

طوبی بر آن جانباز سلحشور و مؤمن که با داشتن دغدغه‌های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام و انقلاب، امام و رهبری عاشقانه پای در میدان پاسداری از نظم و امنیت جامعه اسلامی نهاد و ثابت کرد نمی‌شود جنات عدن و رضای حضرت حق را در زندان تعلقات و عادات دنیای تنگ و تار جست‌وجو کرد چرا که باید بر حقیقت صراط مستقیم نه تنها دل و جان بلکه با کمال انقطاع جسم رنجور در طبق اخلاص نهاد تا چشم دل به ضیاء نظر حضرتش منور گردد. طوبی‌له و حسن مآب.

اینجانب شهادت آن عزیز عرش نشین را به بیت معظم و فداکار، مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان و همه کسانی که اینک رسالت خطیر حراست و ترویج مشی و سیره آن جانباز شهید سرافراز را بر دوش گرفته‌اند تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای وی علو درجات و برای خانواده محترم و بستگان پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسئلت دارم.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری اخبار نظامی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر