Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:11:32 GMT

تیم شهرداری گرگان به یک بازیکن خارجی دیگر نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۲۱۳۰

تیم شهرداری گرگان به یک بازیکن خارجی دیگر نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کلاسنگیانی بعدازظهر دوشنبه در آئین معارفه «پری پتی» بازیکن آمریکایی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: در روند تشکیل تیم سعی کردیم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم که به دلیل درخواست‌های بالا از سوی بازیکنان این اتفاق رخ نداد و به سمت جذب بازیکن خارجی رفتیم.

وی افزود: «پری پتی» گارد راس ۳۰ ساله آمریکایی است که در اروپا، آمریکای چنوبی و آسیا سابقه بازی دارد و امیدوارم با جذب وی مشکل ما در پست گارد راس برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه ما یک تیم با بازیکنان باکیفیت هستیم، گفت: تمام تلاش ما این بود با بودجه‌ی که در اختیار داریم بهترین تیم را روانه مسابقات کنیم و با جذب بازیکن خارجی می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم.

کلاسنگیانی تصریح کرد: امسال تمام اهالی بسکتبال، مسئولان، هواداران و رسانه‌های گرگان دست به دست هم داده‌اند تا بسکتبال گرگان به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی دیگر یادآور شد: با توجه به وقفه لیگ به دلیل حضور تیم ملی در انتخابی جام جهانی، به دنبال جذب بازیکن خارجی دوم هم هستیم تا در صورت امکان این اتفاق رخ دهد.

به گفته وی، اگر می‌خواهیم جزو تیم‌های برتر لیگ باشیم نیاز به یک بازیکن خارجی دیگر داریم و با توجه به حمایت شهردار و اعضای شورای شهر امیدوار به افزایش بودجه و بستن تیم قدرتمندتری هستیم.

کد خبر 4456454

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان بسکتبال گرگان لیگ برتر بسکتبال یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه تبریز سنندج یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد

شهردار گرگان گفت: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر گرگان، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی عصر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شورای شهر گرگان اظهار داشت: عصر امروز در آخرین جلسه امسال شورای اسلامی شهر بودجه سال 1403 شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه به اتفاق آرای اعضای پارلمان محلی به تصویب رسید.

وی افزود: پس از جلسات متعدد کارشناسی بودجه سال پیش‌رو با 2700 میلیارد تومان مصوب شده که 1500 میلیارد تومان برای بخش جاری، 1150 میلیارد تومان برای بخش عمرانی و 50 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های مالی(وام) اختصاص دارد.

شهردار گرگان تصریح کرد: بودجه سال آینده نسبت به سال قبل باتوجه به در نظر گرفتن متمم بودجه، رشد حدود 30 درصدی را نشان می‌دهد. مشارکت و مطالبه‌گری مردم در محلات، خدمات‌رسانی شهرداری و دیگر دستگاه‌ها را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

سیدالنگی همچنین تأکید کرد که در سال آینده اقدامات شهرداری گرگان در سطح محلات با محوریت مساجد هر محله پیگیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/581

   

دیگر خبرها

  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  • بسکتبال NBA | تو بیش از حد مهارت داری کایری اروینگ!
  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • لیگ‌برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۲ نمایش قابل قبولی داشت
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی/ بهنام بهترین بازیکن زمین شد
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال
  • بسکتبال NBA | تورنتو واقعا ناامید کننده است!
  • تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره