Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق یوونتوس معتقد است تیم های سری آ باید تلاش خود را چند برابر کنند زیرا فاصله آن ها با بیانکونری بسیار زیاد است.

طرفداری- آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی سابق چلسی که این روزها درگیر اخذ غرامت از این باشگاه بابت اخراجش است، به ایتالیا سفر کرده و مصاحبه ای با اسکای ایتالیا انجام داد:

کوورچانو، کمپ تمرینی تیم ملی ایتالیا، برای دو سال خانه من بوده است و همیشه به نیکی و با احساسات محبت آمیز از آن یاد می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دوران سعی می کردیم اشتیاق و احساسات را به بازیکنان منتقل کنیم. دو سال بسیار خوب را در تیم ملی ایتالیا سپری کردم، مخصوصا یک و ماه و نیمی که در اردو و مسابقات یورو 2016 بودیم. روبرتو مانچینی؟ او در ابتدای یک مسیر طولانی است و فردی مناسب برای هدایت تیم ملی ایتالیا است. در دو بازی اخیر، تیم ملی ایتالیا شدت لازم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته است. عدم راهیابی به جام جهانی ضربه بزرگی بود اما نباید به گذشته نگاه کنیم بلکه بایستی آینده نگر باشیم و بتوانیم به موفقیت برسیم. 

 کونته در خصوص دوران پرافتخار حضورش در یوونتوس گفت:

در دوران حضورم در یوونتوس، با بازیکنان بزرگی کار کردم و به کار با آن ها افتخار می کنم. سهیم شدن در موفقیت با آن ها، بسیار لذت بخش بود. اکنون این یک یوونتوس دیگر است و شرایطی متفاوت نسبت به آن زمان دارند. برای یوونتوس خوشحالم. موفقیت کنونی یوونتوس، نتیجه کار فوق العاده تمام باشگاه است. هرسال کیفیت یوونتوس نسبت به سال قبل افزایش می یابد و الگری کارش را خوب انجام می دهد. اکنون سایر تیم های ایتالیا باید تلاش بیشتری کنند زیرا یوونتوس فاصله زیادی با تیم های پایین تر از خود ایجاد کرده و این فاصله می تواند برای مدتی طولانی به طول بیانجامد. 

وی در خصوص آینده اش افزود:

اکنون نیازی برای مربیگری نمی بینم و فعلا ایده ام این است که تا ژوئن صبر کنم. اکنون مشکل یک مربی در سطح من این است که بهتر است به جای هدایت یک تیم در این مقطع، باید صبر کنم. بازگشت به ایتالیا همیشه مایه خوشحالی است و سری آ رقابتی عالی است. دوست دارم به سری آ بازگردم اما امکان سرمربیگری در سایر لیگ ها را رد نمی کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها

بیانکونری با کنارزدن لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای بیست و دومین بار راهی فینال کوپا ایتالیا شد. هیچ تیم دیگری در تاریخ فوتبال ایتالیا نتوانسته به اندازه بانوی پیر، حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند. آاس رم با ۱۶ صعود، دومین تیم این فهرست به حساب می‌آید.

گفتنی است یوونتوس تاکنون ۱۴ مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده و پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید