Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران افزود: بارش باران توام با هوای مه آلود تا ظهر فردا در بیشتر مناطق استان اردبیل تداوم دارد و طی امشب در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بویژه در مناطق جنوبی استان اردبیل بارش بصورت باران و برف پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش دمای هوا بارش پراکنده باران و برف در مناطقی از استان اردبیل احتمال می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: مجددا از عصر روز چهارشنبه با ورود موج دوم سامانه بارشی، تا جمعه در بیشتر مناطق استان اردبیل بارش باران و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ح

ورود موج دوم سامانه بارشی به اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعال خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود : همچنین طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت : طی فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد. از فردا روند دما افزایشی خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۱ و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد رسیده است. 

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان