Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزمهاباد، معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: درآخرین روز برگزاری این کارگاه آموزشی که تحت عنوان سیپا برای تدوین برنامه ارتباطات،آموزش، مشارکت وآگاهی افزایی درخصوص حفاظت از تالاب بین المللی کانی برازان شهرستان مهاباد دایرشده است، عمل به اقدامات و اولویتهایی که در کارگاههای گذشته پیشنهاد شده بود بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور، با اشاره به اینکه ایجاد خودآگاهی،اطلاع رسانی به مردم ساکن حوزه تالاب و  اداره ها درخصوص اهمیت سایت تالاب کانی برازان،از جمله راهکارهای مورد بحث در این کارگاه آموزشی بود،افزود: درهمین زمینه برنامه پایش نیزتدوین و پس از آن به سمت گامهای اجرایی تلاش خواهد شد.

رحمان زاده،دهیار روستای خورخوره هم گفت: برگزاری این کارگاهها باعث افزایش آگاهی ما از اکوسیستم تالابها می شود.

 وی افزود: دستاوردهای این کارگاه به اهالی روستا انتقال داده می شود تا آنها نیز در جهت بهبود و افزایش کارکرد تالابها و اهمیت دادن به آن بیشتر تلاش کنند.

برنامه سیپا، برنامه مدونی است که در آینده می تواند در حوزه آموزش و اطلاع رسانی بویژه در حوزه تالاب و جوامع محلی و آگاهی افزایی مردم حوزه تالاب کمک کننده و تأثیرگذار باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد کارگاه تالاب اموزشی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ۵ درصد از تالاب بین‌المللی گاوخونی آبگیری شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران