Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه، از اجرای طرح ثبت و صدور کارت الکترونیکی سهمیه سوخت روستاییان برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ایرج صفایی روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه مرتبط در گیلانغرب افزود: این شهرستان به عنوان شهرستان در استان انتخاب شده و تاکنون نسبت به ثبت و صدور کارت الکترونیکی سوخت برای چهار هزار و 700خانواردر این شهرستان اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در خصوص تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای روستایی در این شهرستان مشکلی وجود ندارد.
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: به منظور خرید ذرت کشاورزان، مرکز خرید این محصول با بالاترین قیمت توافقی در شهرستان گیلانغرب توسط تعاون روستایی ایجاد شده است.
صفایی اضافه کرد: امسال 120 هزارتن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان توسط تعاون روستایی خریداری شد و برای اولین بار مرکز خرید دانه های روغنی آفتابگردان در گیلانغرب دایر شده است.
وی از ارسال بیش از 20 تن دانه های روغنی آفتابگردان خریداری شده برای استحصال روغن به کارخانجات فرآوری کشور خبر داد.
کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب نیز از آمادگی کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال این شهرستان به منظور پرداخت تسهیلات کم بهره برای اجرای اشتغال سهامداران وابسته به تعاون روستایی خبر داد.
در پایان این نشست از خدمات حسین آفتابی مدیر اداره تعاون روستایی شهرستان گیلانغرب تقدیر و حسین قمری به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، دارای 41 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی است که سالیانه 90 هزار تن انوع محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.
3012/7398/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارت سوخت تعاون روستايي گيلانغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است