Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:48:36 GMT

باشگاه سپاهان به لیگ والیبال وارد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۲۶۱۱

باشگاه سپاهان به لیگ والیبال وارد شد

روابط عمومی باشگاه سپاهان اعلام کرد که اسامی بازیکنان تیم والیبال سپاهان اعلام شده و به زودی این تیم با تایید فدراسیون والیبال کار خود را در این رشته هم مانند سایر رشته ها به صورت فعال آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان در تاریخ ورزش ایران و اصفهان روزهای بیادماندنی زیادی را می توان نام برد که ورزشکاران منهای فوتبالی باشگاه فولادمبارکه سپاهان توانسته اند با اقتدار  بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند و پرچم‌طلایی ورزش سپاهان را به اهتزاز در آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌سالها سیاست اصلی باشگاه سپاهان علاوه بر حمایت همه جانبه از رشته فوتبال که به نوعی برند ورزش باشگاه هم شناخته می شود، توجه به رشته های منهای فوتبالی مدال آور و دارای استعداد در اصفهان بوده و تا به امروز رشته هایی همچون هندبال، کاراته، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، بدمینتون، واترپلو، فوتسال و چندین رشته دیگر در رده آقایان و بانوان از حمایت باشگاه سپاهان برخوردار بوده اند.

 

باشگاه کهن سپاهان با ۶۵ سال قدمت در عرصه ورزش کشور، در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر ورزشکار، سرمربی، مربی، سرپرست، پزشک و ... را در اختیار دارد که این افراد در ۳۳ رشته ورزشی و در قالب حدود ۷۰ تیم در سه سطح مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات استانی و حوزه صنعت فولاد و کارگری در دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند.

 

و اما امروز از سوی مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، خبری خوش برای اهالی والیبال شنیده شد، که هیات مدیره این باشگاه برای تیم داری طلایی پوشان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاههای کشور موافقت کرده و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال کشور اسامی بازیکنان و کادر فنی این تیم را اعلام نموده است و سعید عقیلی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 

شایان ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای فصل ورزشی ۹۸-۹۷ رشته های ورزشی دو میدانی بانوان، رول بال اسکیت، والیبال و چند رشته ورزشی در حمایت از بیماران تالاسمی را تحت پوشش قرار داده است.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است