Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:37:42 GMT

بازدید سیدابراهیم رئیسی از چند کتاب‌فروشی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۲۶۶۱

بازدید سیدابراهیم رئیسی از چند کتاب‌فروشی

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در آستانه هفته کتاب از چند کتاب‌فروشی در خیابان انقلاب تهران دیدن کرد.

به گزارش ایسنا، تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری روز گذشته (یکشنبه ۲۰آبان ماه) به کتاب‌فروشی های به‌نشر (وابسته به آستان قدس رضوی)، کیهان و ترجستان سروش  سر زد و پای صحبت مدیران  این کتاب‌فروشی‌ها نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی در بازیدی از انتشارت به‌نشر خاطراتی از دوره جوانی خود و نحوه تهیه کتاب در آن سال‌ها تعریف کرد و  در جریان رویکردها و برنامه‌های جدید فروشگاه انتشارات به‌نشر که متعلق به آستان قدس رضوی است قرار گرفت. او   اوضعیت فعالیت نویسندگان مختلف و فروش کتاب‌ها را  نیز جویا شد.

سپس  از کتاب‌فروشی ترنجستان سروش بازدید کرد که  سعید مکرمی-مدیر این کتاب‌فروشی- توضیحاتی از روند فعالیت چندجانبه این مجموعه  ارائه کرد و به سوالات آیت الله رئیسی در زمینه وضعیت بازار نشر، کمبودها و فرصت‌ها پاسخ داد. همچنین گزارشی از وضعیت فروش و استقبال از کتاب‌های حوزه علوم انسانی و معارف دینی ارایه کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان این بازدید، ضمن آروزی موفقیت برای ناشران و کتاب‌فروشان و عبور از تنگنای اقتصادی موجود، ابراز امیدواری کرد که در فرصت‌های بعدی به دیدار کتاب‌فروشان در سایر فروشگاه‌های کتاب خیابان انقلاب نیز برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد

سپیده بابایی رکنی مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی در آئین اهدای مدال خود در مشهد گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم، در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خدا و حضرت ثامن الحجج(ع) انجام می‌دهد، فقط باید خلوص نیت داشت.

او افزود: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات ورزشی به حضرت امام رضا(ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار(ع) از این دسته اسامی است.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: ورزشکاران و نخبگان با توجه به عشق و ارادت ویژه شان به امام رضا(ع)، مدال‌های ارزشمند خود که حاصل سال‌ها تلاش آنان است، را تقدیم امام رئوف می‌کنند و این همت والا باعث شکل‌گیری گنجینه‌ای ارزشمند از مدالهای ورزشی، علمی و فرهنگی در موزه حرم مطهر شده است.

علیرضا اسماعیل زاده بیان کرد: ۸۷ مدال المپیکی، ۹۰ کاپ ورزشی و سه مدال اخلاق در این گنجینه موجود است، همچنین ورزشکاران تیمی مثل ورزش فوتبال مدالهای متنوعی را به این موزه اهدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد