Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه جایگاه شهرداری می تواند به عنوان یک عقبه مدیریتی، تشکیلاتی و کارشناسی به کمک احزاب بیاید، گفت: اعمال سلیقه حزبی در انتخاب شهردار سم برای مدیریت شهری است.

«احمد حکیمی پور» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد اهمیت جایگاه شهرداری برای احزاب و گروههای سیاسی گفت: به دلیل اینکه احزاب به دنبال کسب قدرت و توسعه حزب خود هستند این موضوع برای آنها از اهمیت ویژه ای برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دبیرکل حزب اراده ملت افزود: جایگاه شهرداری در کلان شهر تهران جایگاهی است که نشان داده است می تواند به عنوان یک عقبه مدیریتی، تشکیلاتی و کارشناسی به کمک احزاب بیاید و یا احزاب به این جایگاه کمک کنند.

 

«حکیمی پور» گفت: در ایران انتخابات حزبی نیست اما در کشورهای که دارای تشکیلات شورایی هستند، احزاب انتخابات را در دست می گیرند و انتخاب شهردار نیز در دست آنها است اما در ایران این موضوع تحت تاثیر فضاسازی های سیاسی و اجتماعی قرار می گیرد و موجب هدر رفتن انرژی می شود و از سوی دیگر مدیریت شهری را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

دبیر کل حزب اراده ملت اظهار کرد: در حقیقت شهردار اهرم قدرت احزاب است بر اساس تجارب قبلی در کشور این جایگاه سیاسی شده است و اصولگراها این مسند را سیاسی کردند و عملا نشان داده شده است که این جایگاه برد سیاسی دارد، همچنین به دلیل اقتصاد شهری شهردار و نقش و قدرت او در مدیریت اقتصادی این جایگاه کوچک نیست.

 

وی یاد آور شد: در کشور ترکیه نیز اردوغان شهردار استانبول بود و بعد بعنوان رییس جمهور ترکیه انتخاب شد.

 

وی«حکیمی پور» با اشاره به شیوه انتخاب جناحی در انتخاب شهردار یادآور شد: البته من این شیوه را قبول ندارم، طناب کشی و بل بشو در انتخاب شهردار قابل قبول نیست و احزاب باید در قبال معرفی گزینه مورد نظر خود پاسخگو باشند.

 

دبیرکل حزب اراده ملت تصریح کرد: در انتخاب شورای شهر نیز این انتقاد وارد است که با ورود یک لیست به شورای شهر شورا قرار نبود فراکسیونی حزبی داشته باشیم و این موضوع نباید در انتخاب های شورا دخالت داده شود. مردم یک بار رای خود را ارایه کردند و الان کار می خواهند، درحال حاضر فعلان شهری و محیط زیست باید برنامه ارایه دهند.

 

«حکیمی پور» خاطر نشان کرد: اختلاف در شورا طبیعی است اما اینکه فرد منتخب برای شهرداری از ما باشد و از حزب مقابل نباشد بد است مردم به یک طیف رای دادنداما به صفات حزبی نگاه نکردند، اعمال سلیقه حزبی در انتخاب شهردار سم مدیریت شهری است، فرد منتخب برای شهرداری باید همسویی کلی با جریان داشته و شاخصه های توانایی و قابلیت های مدیریت شهری در او پررنگ باشد./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد استان همدان تحریم شیراز آمریکا خبرگزاری شبستان ایران اردبیل اجلاس جهانی گردشگری مناطق زلزله زده شهرداری احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برای رفع مشکلات شهری و رفع معضلات زیست محیطی آن، روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی در طیف وسیعی از رشته‌های علمی از قبیل طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مدیریت محیط زیست، حمل‌ونقل و ترافیک شهری به‌کار گرفته شده است.

پیچیدگی مشکلات و معضلات شهری به خصوص در بخش زیست محیطی از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد؛ با توجه به اهمیت این موضوع، آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر در جلسه مشترک منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ارزیابی پایداری زیست محیطی شهر اصفهان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 746028

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟