Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان اعدام جمعی از بازداشت‌شدگان مرتبط با حادثه تروریستی اهواز را تکذیب کرد.

غلامرضا شریعتی در واکنش به انتشار خبری مبنی‌ بر اعدام 22 نفر از بازداشت‌شدگان مرتبط با حادثه تروریستی اهواز گفت: این خبر کذب محض است.

شریعتی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاعی از مراحل دادرسی افراد بازداشت‌شده مرتبط با این حادثه تروریستی دارد یا خیر گفت: تفهیم اتهام صورت گرفته است، اما باید این اطلاعات را از دادگستری بپرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جمال عالمی‌نیسی، فرماندار اهواز در گفت‌وگو با ایرناپلاس نیز تأکید کرد که این خبر اساساً صحت ندارد.

در این باره نیز محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده مبنی‌بر اعدام متهمان حادثه اهواز به ایرناپلاس می‎گوید که انتشار این خبر بیشتر فضاسازی رسانه‎ای است.

وی افزود: این موضوع اصلأ به کمیسیون امنیت ملی نیامده است و به‎نظر من بیشتر فضاسازی رسانه‎ای است.

جمالی تأکید می‌کند: اولین بار است که خبر اعدامیان مرتبط با حادثه اهواز را می‎شنوم. من هیچ خبری در این باره ندارم که به اطلاع شما برسانم.

او در ادامه می‎افزاید: وزارت اطلاعات مسئولیت این کار را نداشته است. ممکن است وزارت اطلاعات افرادی را دستگیر کند، اما قطعاً در این رابطه قوه قضاییه حکم می‎دهد. این عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع در کمیسیون امنیت پیگیری می‎شود، می‎افزاید: قطعاً این مسأله را می‎پرسیم.

در جریان حمله تروریستی اهواز در 31 شهریور ماه گذشته که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود 24 نفر به شهادت رسیدند و 69 نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند./ ایرنا پلاس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان