Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور قائم مقام و معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مسوولین شهرستان سبزوار از پوستر دومین جشنواره قصه های قرآنی نردبان آسمان رونمایی شد.

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام کاظمی نسب معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه شورای سیاستگذاری دومین جشنواره استانی قصه های قرآنی با عنوان نردبان آسمان که درسالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اهمیت فهم و یادگیری مفاهیم و تعالیم قرآنی به زبان ساده و گویا و قابل فهم برای کودکان و نوجوانان و به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای این امر جشنواره استانی قصه های قرآنی با عنوان نردبان آسمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حمایت‌های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و همت دبیرخانه کانون های منطقه ویژه سبزوار جشنواره استانی قصه خوانی داستانهای قرآن با عنوان "نردبان آسمان" و با هدف انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید و قصه های قرآن، ترویج آموزه های قرآنی و همچنین تولید آثار قرآنی مرتبط برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کلام الله مجید ۲۸۳ قصه قرآنی از زندگی ۲۵پیامبر را دارد تاکید کرد: قصه خوانی داستان های قرآن کریم از کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذریزدی می باشد .
وی تصریح کرد: مسابقه قصه خوانی داستان های قرآنی ویژه سنین ١٠ تا ١٥ سال است و علاقمندان می توانند با ارسال فایل قصه خوانی صوتی خود حداکثر بین ٤ تا ٧ دقیقه از جلد پنجم کتاب "قصه های خوب برای بچه های خوب" نوشته مهدی آذر یزدی در این جشنواره شرکت کنند.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: علاقمندان باید آثار خود به شیوه الکترونیکی به آدرس@D_jashnvareh ارسال کنند همچنین آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اول بهمن ماه سال جاری است .
در ادامه این جلسه یوسف امینی قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بسیار خرسندیم که این دوره از جشنواره در آستانه هفته کتاب برگزار می شود .
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پوستر قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی