Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه، امکان خرید کتاب با بن کارت های الکترنیکی از کتابفروشی های همراه با نمایشگاه فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، همزمان با برگزاری نمایشگاه های کتاب در هر استان، با هدف حمایت از کتابفروشی ها، امکان خرید کتاب از این مراکز را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در صورتی که موفق به تهیه کتاب از نمایشگاه کتاب نشوند، با استفاده از بن کارت های خرید کتاب عرضه شده در نمایشگاه، می توانند از کتاب فروشی ها نیز کتاب خریداری کنند.

 

بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کتاب فروشی های همراه با این طرح در ایام برپایی چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه، کتاب فروشی های «احسان»، «پرهام»، «حافظ»، «توس»، «نیما»، «ماهتاب»، «انتشارات کرمانشاه»، «انتشارات گلچین»، «بیدل»، «کتاب شهر» و « مدرس» هستند.

 

بن کارت های خرید کتاب که براساس مقاطع تحصیلی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب به دو صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری فراهم شده است، تا دو هفته بعد از نمایشگاه دارای اعتبار هستند.

 

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه و 368 مین نمایشگاه کتاب استانی، از (20 تا 25 آبان) در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در بوستان شاهد دایر است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد محمد جواد ظریف آمریکا تحریم ایران استان همدان ترامپ شیراز یمن مناطق زلزله زده بن کارت کتاب حمایت کتابفروشی ها نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک کتابفروشی در تهران

کتابفروشی کتابستان متعلق به انتشارات کتابستان معرفت در خیابان انقلاب در آستانه تعطیلی قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران یک سال و چهار ماه پس از افتتاح اعلام تعطیلی کرد.

در کانال اطلاع‌رسانی این کتابفروشی درباره این تعطیلی آمده است:

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با 30 درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

اقدامات اتحادیه ناشران تهران برای مقابله با تعطیلی کتابفروشی‌های پایتخت

تعطیلی کتابفروشی‌ها در تهران در سال‌های اخیر عمدتاً به دلایل اقتصادی،‌ پایان اجاره بهای ملک،‌ اجاره بهای بالا و ... بوده است،‌ در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد،‌ این کتابفروشی در ملکی متعلق به فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد