Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@01:52:22 GMT

واکنش عجیب کی‌روش به تدارکات تیم ملی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۰۱۰

واکنش عجیب کی‌روش به تدارکات تیم ملی +عکس

تمرین امروز تیم ملی فوتبال در شرایطی در زیر باران برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال هم نظاره‌گر تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان بود.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین چمن مرکزی ملی فوتبال در شرایطی برگزار شد که پیش از این قرار بود ملی‌پوشان در ساختمان پک تمرین کنند اما با تصمیم کی‌روش بازیکنان وارد زمین چمن شده و در حالی که باران شدیدی می‌بارید کارهای تاکتیکی را زیرنظر سرمربی پرتغالی تیم ملی مرور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از شروع تمرین مهدی تاج رئیس فدراسیون و کارلوس کی‌روش نشستی را با یکدیگر پیرامون مسائل مختلف و برنامه‌های تیم ملی برگزار کردند.

* در حالی که پیش از آغاز تمرینات تیم ملی معمولاً چند بازیکن با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنند اما امروز این اتفاق نیفتاد. حسین حسینی مدیر رسانه‌ای تیم ملی در جمع خبرنگاران در این باره گفت قرار بود بیرانوند، خانزاده و کنعانی‌زادگان با نمایندگان رسانه‌ها صحبت کنند که آنها ترجیح دارند امروز این کار را انجام ندهند همچنین کادر فنی فعلاً تصمیمی برای مصاحبه ندارد.

* مثل چند وقت اخیر پیش از آغاز تمرینات تاکتیکی بازیکنان مشغول کار با توپ و گرم کردن بدن‌های خود به صورت اختیاری بودند که صحنه‌های جالبی در این گرم کردن اتفاق افتاد. کری‌های مهدی طارمی و روزبه چشمی جالب توجه بود و این دو نفر برای گرفتن توپ از یکدیگر صحنه‌های قشنگی را رقم زدند.

* علیرضا بیرانوند که معمولاً در تمرینات تیم ملی با شوخی‌های همه بازیکنان مواجه می‌شود امروز نیز از کتک خوردن بازیکنان بی‌نصیب نماند و هنگامی که بر سر توپ با ملی‌پوشان می‌جنگید نفراتی مثل سیدحسین حسینی، چشمی و ... بیرانوند را با شوخی به باد کتک گرفتند. 

* صحنه دیگری در تمرین امروز تیم ملی رقم خورد کی‌روش مثل روز گذشته با چهره‌ای خندان در تمرین حاضر شد و هنگامی که قصد داشت کنزها را بچیند با یکی از اعضای تدارکات تیم ملی شوخی کرد. این اتفاق بسیار جالب بود زیرا سرمربی تیم ملی دوان دوان به دنبال این عضو تدارکات تیم ملی می‌دوید و قصد داشت او را با کنزها بزند که در نهایت سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه داد.

* اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد. وی به دلیل مصدومیت بازی‌های اخیر تراکتورسازی را از دست داده است. 

* بعد از گذشت ۵۰ دقیقه از تمرین امروز مهدی تاج محل تمرین تیم ملی را ترک کرد. 

* پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی که روز گذشته در ساختمان پک با سایر ملی‌پوشان تمرین کردند امروز هم در کنار کاوه رضایی و علی قلی‌زاده در این ساختمان تمرینات تیم ملی را پشت سر گذاشتند و در برنامه‌های تاکتیکی غایب بودند. 

* با توجه به بارش شدید باران تمامی ملی‌پوشان با لباس‌های بارانی تمرین کردند. 

* مهمترین بخش تاکتیکی تمرین امروز تیم ملی فوتبال درست در جایی بود که کی‌روش به ملی‌پوشان تذکر داد. سرمربی تیم ملی در حالی که بازیکنان را به دو گروه نارنجی و زرد تقسیم کرده بود از مارکار آقاجانیان خواست تا این تمرین را متوقف کند و نکات جالبی را از لحاظ تاکتیکی به آنها منتقل کرد. وی از بازیکنان می‌خواست که در فضای بازتر کار تاکتیکی را انجام دهند و به طور نمونه پاسی را به مهدی ترابی منتقل کرد و از او خواست در ابتدایی‌ترین نقطه طراحی شده پاس‌کاری را آغاز کند و بازیکنان بی‌دلیل در میان میدان به توپ ضربه نزنند.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو خواهد رفت و ملی‌پوشان چند روز بعد در قطر به مصاف تیم ملی قطر خواهند رفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار تمرین تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند فوتبال کارلوس کی روش کی روش ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی 

عملیات «وعده صادق» همزمان، گوشمالی و مجازات رژیم‌صهیونیستی را ثبت کرد و در کنار آن یک تمرین استراتژیک نظامی با نگاه به طراحی و بازی جنگ و تسلیحات در آینده را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، هادی محمدی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: عملیات نظامی ایران در بامداد یک شنبه که در آمادگی کامل رژیم‌صهیونیستی و تیم غربی امریکایی، انگلیسی و فرانسوی با همه امکانات دفاعی‌شان به اجرا درآمد، گفتنی‌های زیادی دارد.

هدف عملیات، تنبیه مجرم در سطحی بازدارنده بود که با انتخاب هدف نظامی معنادار در داخل مناطق رژیم‌صهیونیستی و با عبور از چهار سطح پدافندی و مسافت تقریبی هزار و ۵۰۰ کیلومتر به سرانجام رسید. واکنش‌های اولیه امریکا به عنوان طرف اصلی و رژیم‌صهیونیستی به عنوان مجازات شونده این بود که بزرگ‌ترین حمله موشکی و پهپادی تاریخ را تجربه کردند و ترس، وحشت و شرایط تحقیرآمیز، نه تنها جامعه صهیونیستی بلکه سطوح گوناگون نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها و لایه‌های پایگاهی امریکا در منطقه تا کاخ سفید را دربرگرفت و ساعات کابوس‌واری را تا صبح سپری کردند، چرا که تأکید داشتند آنچه شاهد بودند و تجربه کردند بیش از آنچه بود که توقع داشتند.

با اینکه طراحان نظامی ایران می‌توانستند اهداف وسیع‌تری از مناطق نظامی یا اهداف گسترده‌ای از مراکز اقتصادی، انرژی و سیاسی را در برنامه‌ریزی خود قرار دهند، ولی پایگاه اصلی عملیات‌کننده در نواتیم و شبکه اطلاعاتی و راداری هدایت‌کننده در جولان اشغالی، نقطه هدف تنبیهی قرار گرفت و همه ملاحظات منطقه‌ای و جهانی در طراحی لحاظ شد. بدیهی است این عملیات بازدارندگی را فراتر از رژیم‌صهیونیستی در سطح منطقه و به ویژه در قبال امریکا تحکیم بخشید و بسیاری از نقاب‌های رنگارنگ در برخی کشورها را رسوا کرد؛ چه شاهزاده اردنی انگلیسی‌الاصل که رسوایی دفاع علنی از اسرائیل را پذیرفت و چه بقیه دست‌نشاندگان انگلیسی که پس از جنگ جهانی دوم، کرسی‌های غصب‌شده‌ای در جغرافیای دیگر را برای نقش‌آفرینی در منافع امریکا و رژیم صهیونیستی به عهده گرفتند. عده‌ای دیگر از رسواشده‌ها همان‌ها بودند که از مواضع منافقانه و دوگانه‌شان در حمایت از فلسطین چهره‌گشایی شد. دلیل این است که اساس رژیم صهیونیستی را در خطر جدی احساس می‌کنند که حاضرند به ذلت امروز تن دهند.

نکته مهم در عملیات، اراده شجاعانه، تصمیم‌گیری غیرتمندانه وطنی در دفاع از حاکمیت و منافع و دفاع بی‌تردید از ارزش‌های انقلابی، انسانی و دینی و شهامت ایستادگی در مقابل مهم‌ترین پروژه استعماری قرن بیستم و نمایش قدرتمندانه طراحی و برنامه‌ریزی حرفه‌ای و با نگاه راهبردی به یکسره‌سازی رژیم‌صهیونیستی و در نظر گرفتن بازی جنگ و تسلیحات در مقابل حامیان و سازندگان رژیم‌صهیونیستی بود.

در پس تمامی تلاش‌های هدفمند و مأیوس تبلیغاتی برای جان بخشیدن به صهیونیست‌ها یا تصویر ناقص، معیوب و وارونه از عملیات «وعده صادق» و نتایج و پیامدهای آن در سطح غزه و منطقه و جهان، نخبگان نظامی و باتجربه غربی، از هم اکنون به عمق ارزشمند در طراحی عملیات «وعده صادق» مشغولند. نه اینکه فقط در فریب عملیاتی، از پهپادهای مشخصی برای تخلیه موشک‌های پدافندی یا به انحراف کشاندن آن‌ها و بازکردن راه برای پهپادهای هجومی و موشک‌ها استفاده شده، بلکه مهم‌تر از آن، چیزی است که در طراحی عملیاتی و ابزارهای تسلیحاتی، دست خود را در سطوح تکنولوژی پیشرفته نظامی آشکار کرده‌اند،

ولی ایران برخلاف آن‌ها نه تنها دست تکنولوژی نظامی خود را باز نکرده، بلکه با ساده‌ترین ابزارهایش و با کمک تجربه و طراحی عملیاتی، بازی جنگ و تسلیحات را به نفع خود رقم زده و اهداف خود را محقق کرده است. عملیات «وعده صادق» همزمان، گوشمالی و مجازات رژیم‌صهیونیستی را ثبت کرد و در کنار آن یک تمرین استراتژیک نظامی با نگاه به طراحی و بازی جنگ و تسلیحات در آینده را به نمایش گذاشت.

دیگر خبرها

  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی 
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه