Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@22:59:12 GMT

آیا خوردن غذای بیش از حد می‌تواند منجر به مرگ شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۲۱۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 خوردن بیش از حد یک ماده غذایی در طول گذر زمان ممکن ا ست خطر ابتلا به بیماری‌های مختلفی را افزایش دهد. مانند شکر، چربی و نمک که ثابت شده است مصرف بیش از حد آن‌ها به شدت سلامتی انسان را تحت تاثیر می‌گذارد. اما مواردی هم وجود داشته است که خوردن بیش از حد غذا در یک وعده باعث پارگی معده یا خفگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو با اطلاعات بیشتری در این مورد آشنا شوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آسپرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید

اخراج آرائوخو حکم حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا را امضا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

یکی از اتفاقات مهم و تعیین کننده این مسابقه، اخراج مستقیم رونالد آرائوخو در دقیقه 29 و ده نفره شدن بارسلونا بود. در حالی که آبی و اناری پوشان با یک گل از حریف پیش بودند، آرائوخو با تکل خود روی پای مهاجم پاری سن ژرمن با کارت قرمز داور مواجه شد؛ اتفاقی که اوضاع را برای بارسلونا دشوار کرد و باعث شد دروازه این تیم چهار مرتبه باز شود.

عصبانیت گوندوعان از هم‌تیمی‌ها!

ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی بارسلونا پس از پایان بازی و در گفتگو با CBS، به انتقاد از رونالد آرائوخو پرداخت و همچنین از بی‌خیالی هم‌تیمی‌هایش روی گل ویتینیا نیز ابراز عصبانیت کرد:

اخراج آرائوخو درست بود؟

گفتنش سخت است، اما در چنین لحظاتی شما باید ابتدا مطمئن شوید که می‌توانید توپ را به دست می‌آورید، سپس تکل بزنید یا کار دیگری انجام دهید. من نمی دانم که آرائوخو توپ را لمس کرده یا نه، اما اگر من جای او بودم، ترجیح می‌دادم مهاجم حریف با دروازه‌بان تک به تک شود یا حتی گل بخوریم، نه این‌که با یک تکل عجولانه کارت قرمز بگیرم. اگر مهاجم در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفت، شاید توپ او توسط دروازه‌بان مهار می‌شد، شاید هم اصلا گل می‌خوردیم و هیچ اشکالی نداشت، اما ده نفره شدن در چنین شرایطی، تیم را به کشتن می دهد.

گل ویتینیا:  آن هم یک اشتباه دیگر بود. بازیکنان ما باید به سمت ویتینیا می‌رفتند و مانع از شوتزنی او می‌شدند. نباید چنین فضای بزرگی را در اختیار او قرار می‌دادند. ما بارها چنین وضعیتی را تمرین کرده بودیم و با آن غریبه نبودیم. بازیکنی که به ویتینیا نزدیک‌تر بود، باید خودش را در مقابل توپ قرار می‌داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • ۹۹ درصد خانواده‌های اخراج شده از پاکستان غذای کافی برای خوردن ندارند
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد
  • ببینید | فیلمی نادر از خوردن گل لوتوس توسط ماهی‌ها
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی
  • به این دلایل به کودکتان زیاد بستنی ندهید