Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش ، روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش اعلام كرد: به دنبال گزارش ها و شکایات متعدد مبنی بر فعالیت غیر قانونی یک دفتر خدمات مسافرت هوایی و دو کانتر گردشگری در یکی از مراکز اقامتی کیش، این واحدها پس از بررسی لازم پلمپ شدند. فروش اضافه بر ظرفیت، ایجاد اختلال در ارائه خدمات مناسب و نارضایتی گسترده گردشگران از جمله دلایل پلمپ واحدهای مذکور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش ، کارشناسان و مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری پس از حضو در محل فعالیت واحدهای ذکر شده و پس از بررسی و پیگیری های به عمل آمده، تخلف واحدهای نامبرده محرز شده و با هماهنگی با اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش با حضور کارشناس نظارتی دفاتر مورد نظر پلمپ شدند.
معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با هرگونه تخلف در حوزه گردشگری که باعث نارضایتی مسافران و گردشگران شود وفق مقرارت و قانون به شدت برخورد می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: كيش پلمپ جزيره كانتر مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود