Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@02:46:06 GMT

عکس سیدعلی ضیاء در سر پل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۳۶۴

عکس سیدعلی ضیاء در سر پل ذهاب

رکنا: برنامه شب گذشته «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به مناسبت سالگرد زلزله کرمانشاه به صورت زنده از سر پل ذهاب روی آنتن رفت.

برنامه شب گذشته «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به مناسبت سالگرد زلزله کرمانشاه به صورت زنده از سر پل Bridge ذهاب روی آنتن رفت و امشب نیز ضیاء میزبان استاندار کرمانشاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاء در ابتدای «فرمول یک» گفت: اکنون در شب سالگرد زلزله کرمانشاه به محله فولادی سر پل ذهاب آمده ایم و برنامه مان را از اینجا روی آنتن می‌بریم. جایی که بسیار آسیب دیده است و کماکان مردمان سرزمینمان درگیر آسیب‌های زلزله هستند. ما در ساختمانی هستیم که از بقایای زلزله است. پشت سرمان خانه‌هایی است که بعد از زلزله ساخته شده و در اطراف کانکس‌ها و چادر‌ها را می‌بینیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم در سالگرد این حادثه Incident دلخراش قدمی برداریم تا مرهمی باشد روی قلب Heart مردمانی که بسیار لطمه دیدند. فردا شب هم استاندار کرمانشاه مهمانمان خواهد بود. امروز حرف‌ها و نقد‌های مردم، مدل زندگی و گریه هایشان را دیدیم و شنیدیم و امیدوارم فردا پاسخ قانع کننده‌ای از استاندار بگیریم.

ضیاء در ادامه با بیان اینکه یکی از کسانی که سال گذشته او را دیدیم وحید خسروی بود که با عروسکش در دل مردم رفت و کودکان را شاد کرد، میزبان این مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

خسروی گفت: کانون از روز اول با عروسک و کتاب وارد عمل شد و همه همکارانمان برای امداد فرهنگی شتافتند. بچه‌ها زلزله را نمی‌شناختند و فکر می‌کردند آمده اند سیزده به در، اما نمی‌دانستند این چادرنشینی مدت‌ها ادامه خواهد داشت و آن‌ها زندگی شان را از دست داده اند و ما باید در این مسیر کنارشان می‌بودیم.

در ادامه زوجی که زن باردار زیر آوار بوده و همسرش او را نجات داده بود، بعد از یک سال دوباره مهمان علی ضیاء شدند. دختر آن‌ها به دنیا آمده بود، اما می‌گفتند همچنان خانه‌ای ندارند و تمامی ساخت و ساز‌ها تا مرحله اسکلت پیش رفته است.

به گفته این زوج به هر خانواده نزدیک به ۵۷ میلیون کمک بلاعوض و وام و... برای معیشت و ساخت خانه و... داده شده است، اما این مبلغ بیشتر از ساخت فونداسیون کفاف نداده است. حالا هر چند خانواده در یک فضای ۲۰ متری زندگی می‌کنند و از مردم می‌خواهند به خاطر رضای خدا هم که شده کمک کنند.

ضیاء همچنین در این قسمت میزبان یک خواننده کرد بود و با بانویی گفتگو کرد که خانواده اش از زمان جنگ تاکنون سختی‌های بسیاری را متحمل شده اند.

اهالی محله فولادی از حاضران در محل ضبط برنامه بودند و هر کدام دوست داشتند با ضیاء درباره مشکلاتشان گفتگو کنند.

این مجری در پایان با بیان اینکه سیاه نمایی نکرده ایم و کوشیده ایم واقعیت‌ها را نشان بدهیم، اعلام کرد برنامه دوشنبه با حضور استاندار کرمانشاه روی آنتن خواهد رفت.

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خبرنگار ایرانی گاردین بخاطر تماس با خاشقجی تهدید به مرگ شد +عکس زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس «آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه 110 زن و مرد در تالار عروسی مسموم شدند/ در ارومیه رخ داد ! آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا یک زن توت فرنگی‌های حاوی سوزن می فروخت! سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه زلزله پل Bridge حادثه Incident قلب Heart مدل خواننده زلزله کرمانشاه پل سالگرد فرمول یک عکس ایران فیلم دختر زندگی قتل افزایش تهران بازی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟

با وجود افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، طلا و سکه در بازار ایران در مسیر نزولی حرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی‌ها در بازار نشان می‌دهد که قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار، ریزش حدود ۸ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۳ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا نیز با کاهش ۶۷ هزار تومانی، در قیمت ۱۶ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان قرار گرفت.

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا از روز یک‌شنبه آغاز شد؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸عیار از حدود ۳ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان به ۳ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان کاهش یافت. این یعنی در دو روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار افت ۱۵۳ هزار تومانی را تجربه کرده است.

قیمت سکه امامی هم در بازار تهران طی یک روز گذشته ۸۰۲ هزار تومان افت کرد و به ۴۳ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان رسید. اما کاهش قیمت سکه در حالی اتفاق افتاد که روز شنبه قیمت آن تا سطح ۴۵ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان هم بالا رفته بود. در همین دو روز گذشته، سکه کاهش یک میلیون و ۸۱۲ هزار تومانی را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، دیروز در بازار نیم سکه ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. بر همین اساس، نیم‌سکه به قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی به قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. حباب سکه امامی نیز با کاهش ۲۲۵ هزار تومانی، تا ۶ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان کاهش یافته است.

در همین رابطه، محمد کشتی‌آرای، رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفته است: رو یک‌شنبه بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها، با شروع دادوستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز گذشته، عنوان کرده است: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح روز یک‌شنبه دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود، ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است.

این فعال بازار طلا در عین حال پیش بینی کرده است در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود؛ چرا که دادوستد‌ها و معاملات بازار که روز یک‌شنبه تقریبا متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

دیگر خبرها

  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند