Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرینا کوریناک عصر دوشنبه در بازدید اعضای بنیاد خیریه «شی وینگ چینگ» چین از کارگاه‌های مهارتی استان بوشهر اظهار داشت: در کشور ایران شاهد ارائه خدمات خوبی به پناهندگان هستیم که بخشی از این خدمات در استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی به اهمیت بسیار بالای ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به پناهندگان اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌های مهارتی برای پناهندگان تاثیرگذار است و نقش مهمی در اینده آنها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ایران گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عامل ایجاد معیشت پایدار برای پناهندگان و بازگشت داوطلبانه آنها به کشورشان می‌شود.

کوریناک ادامه داد: با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل، سازمان فنی و حرفه‌ای و استانداری‌ها آموزش‌های خوبی ارائه شده است که این آموزش‌ها، راهی برای معیشت پایدار پناهندگان ساکن در ایران است.

گسترش خدمات آموزشی به پناهندگان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر نیز در این بازدید از ارائه آموزش‌های مهارتی به اتباع افغان خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری تاکنون ۳۷۰ از اتباع خارجی آموزش‌های مهارتی را در استان فرا گرفته‌اند.

عبدالمجید دراهکی با اشاره به نقش توانمندسازی مهاجران در بازگشت و کمک به بازسازی و پیشرفت کشورشان خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان برای مهاجران افغانی برگزار می‌شود.

وی از طراحی رشته‌های آموزشی متناسب با اشتغال و آینده شغلی افراد خبر داد و اضافه کرد: در بوشهر و دشتستان آموزش‌های مهارتی طراحی دوخت، نازک‌دوز زنانه و تعمیر کولرهای اسپلیت ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر عملکرد خوبی را در زمینه ارائه خدمات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اتباع خارجی شاهد بوده‌ایم و این خدمات گسترش می‌یابد.

کد خبر 4456637

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر چین فنی و حرفه ای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شیراز سنندج یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان