Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بنیاد مستضعفان، عملکرد کلیه شرکت‌های تحت پوشش بنیاد مشمول مالیات است و سالیانه بر اساس صورت‌های مالی که حسابرسی شده و گزارش آن‌ها هم در سایت بنیاد و شرکت‌های تحت پوشش منتشر می‌شود و مالیات عملکرد شرکت‌ها در چارچوب قانون و در موعد مقرر پرداخت می‌شود که در همین رابطه در فاصله بین سال‌های ۸۴ تا ۹۵ بالغ بر ۴۷۰۰۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت شده است که این نشان دهنده توجه ویژه به انجام مسئولیت‌های قانونی توسط بنیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در چند روز گذشته خبری درخصوص معافیت مالیات نهادها بر روی خروجی برخی رسانه ها قرار گرفت که بر اساس آن استنباط می‌شد بنیاد مستضعفان و شرکت های تحت پوشش آن از پرداخت مالیات معاف است؛ این در حالیست که کلیه فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان که توسط شرکت های تحت پوشش انجام می‌شود شامل هیچ نوع معافیت مالیاتی نمی ‌شوند و مطابق قانون مالیات خود را به صورت مستمر پرداخت می کنند و این نهاد یکی از شفاف‌ترین عملکردهای مالیاتی را در کشور داراست. کما اینکه رئیس سازمان مالیاتی در حاشیه یازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران اعلام کرد شرکت های وابسته به نهادهای انقلابی از مودیان خوش‌حساب مالیاتی به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند