Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@05:10:23 GMT

طلاب باید پرچم‌دار مقابله با اهداف دشمن باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۴۹۰

طلاب باید پرچم‌دار مقابله با اهداف دشمن باشند

آیت الله سبحانی با تأکید بر اینکه ما نباید از دشمن که هر لحظه با شگردهای مختلف درصدد ضربه زدن به عقاید دینی مردم است، غافل شویم، گفت: طلاب علوم دینی باید پرچم‌دار مقابله با اهداف دشمن باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «آیت‌الله سبحانی» امروز (دوشنبه 21 آبان) در دیدار اعضای کمیته علمی و اجرایی همایش الحاد المعاصر که در دفتر معظم له برگزار شد، عنوان کرد: امروز موضوع تکفیری‌ها و سلفی‌ها به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های جهان اسلام تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: دشمن برای مقابله با دین اسلام برنامه‌ریزی کرده است و برای از بین بردن عقاید مسلمانان به ویژه جوانان تلاش می‌کنند.

 

آیت الله سبحانی با بیان اینکه طلاب نقش ویژه‌ای در ترویج معارف دینی دارند، تصریح کرد: ما باید در حوزه‌های علمیه با روش‌های نوین تحصیلی و با اتکا به اخلاق حسنه، طلاب را در راستای گسترش معارف دین و اهل بیت علیهم‌السلام تربیت کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه ما نباید از دشمن که هر لحظه با شگردهای مختلف درصدد ضربه زدن به عقاید دینی مردم است، غافل شویم، گفت: طلاب علوم دینی باید پرچم‌دار مقابله با اهداف دشمن باشند.

 

کنفرانس الحاد المعاصر با دریافت مقالات متعدد از کشورهای عربی و اسلامی آبان ماه سال جاری در جامعه آل‌البیت العالمیه برگزار می‌شود.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد استان همدان شیراز اردبیل خبرگزاری شبستان مناطق زلزله زده کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای شهر تهران بیرجند اخبار دیدار با مراجع آیت الله سبحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مجله تصویری میم، یک دیپلمات آمریکایی گفت: کابینه اسرائیل را تنها می توان یک کابینه روانی توصیف کرد.

وی گفت: من در ابتدا از طرفداران صهیونیست ها بودم و به تدریج درباره عقاید آن ها شک کردم و سپس منتقدشدم.

وی افزود: دیدم که اسرائیلی ها چه کارهایی انجام می دهند. چیزهای زیادی در این کابینه دیدم که قبلا نمی دانستم. مثلا وقتی اسرائیل از کسی می خواهد که آن را به رسمیت بشناسد این به چه معنی است؟ بدین معنی است که هیچ کس دیگری بین رود اردن و دریا حق زندگی ندارد.

فریمن گفت: این عقیده صهیونیست ها است که فلسطین در آغاز عبارت بود: از مردم بدون سرزمین برای سرزمین بدون مردم. این سخن صهیونیست ها بدین معنی است که ملتی در فلسطین وجود ندارد. اسرائیل با همین عقاید تاسیس شده است. الان وحشی گری صهیونیست ها در غزه برای همه آشکار شده است. آن ها اگر بتوانند همه فلسطینی ها را از آنجا اخراج کنند، بسیار خوشبخت خواهند شد، ولی اگر در این موضوع شکست بخورند فلسطینی ها را یا با بمباران یا گرسنگی دادن در حد مرگ خواهند کشت. این یعنی نهایت سنگدلی است و هرگز فکرش را نمی کردم. این کابینه ای است که تنها یک کلمه می توان در باره آن گفت، کابینه روانی. این کابینه ای است که انسانیت را از ساکنان اصلی گرفته است، تا جایی که حتی مردم خودش نیز درباره نسل کشی فلسطینی ها به هیچ وجه اظهار پشیمانی نمی کنند. به این نتیجه رسیدم که صهیونیزم مخالف یهودیت است. بلکه هیچ انسانیتی در آن نیست. شکل فاشیستی از اشکال قوم گرایی است؛ لذا حادثه ۷ اکتبر و ما بعد آن تاثیر عمیقی در نگاه من به این قضیه داشته است.

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌