Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مهاجرت استاد آمریکایی برای فرار از بدهی هایش خبرساز شد.

این استاد جوان ۲۹ ساله تصمیم گرفت برای فرار Escape از پرداخت بدهی‌های شاگردانش به یکی از دهکده‌های جنگلی هندوستان نقل مکان کند. مانند بسیاری از آمریکایی‌ها دیگر " چاد هاگ" با قرض گرفتن هزینه‌های تحصیل خود در دانشگاه را تامین می‌کرد. او پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه تلاش کرد تا کاری مطابق با تحصیلاتش پیدا کند، اما موفق به این کار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا با درجه استادی در یک مدرسه مشغول بکار شد، اما این شغل آن چیزی نبود که بتواند بدهی‌های چاد را تامین کند. او سپس راننده کامیون شد و بعد از آن در خط تولید یک کارخانه ساخت اسباب بازی مشغول به کار شد. اما پولی که او بدست می‌آورد نمی‌توانست بدهی حدود ۲۰۰۰۰ دلاری او را پوشش دهد. چاد تنها قادر به پرداخت ماهیانه ۳۰۰ دلار از بدهی هایش بود که به او استرس زیادی وارد می‌کرد. سرانجام او تصمیم گرفت تا قید زندگی در آمریکا را بزند و به یک دهکده جنگلی در هندوستان نقل مکان کند.

چاد که استاد فلسفه است در گفتگو با CNBC گفت: او پیش از آنکه آمریکا را ترک کند تصمیم گرفته بود تا یک غار را برای زندگی و فرار از بدهی هایش انتخاب کند. اما پس از بررسی‌های زیاد تصمیم به مهاجرت گرفت. او اکنون در یک خانه در دهکده "اوچاکادا" زندگی می‌کند که ماهیانه تنها ۵۰ دلار را برای زندگی در آن پرداخت می‌کند. چاد همچنین با یک زن هندوستانی که استاد یک دانشگاه محلی است ازدواج کرده است.

او در این خصوص گفت:: " من دارای یک زندگی با استاندارد بسیار بالا در این کشور به اصطلاح جهان سومی هستم. "

گفتنی است؛ بنا به عقیده کارشناسان مهاجرت به یک کشور خارجی برای فرار از بدهی می‌تواند ریسک بسیار بزرگی برای هر بدهکاری محسوب شود، چون در صورتی که طلبکاران درخواست استرداد فرد بدهکار به آمریکا را داشته باشند این مسئله می‌تواند فرد را با مشکل روبرو کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خبرنگار ایرانی گاردین بخاطر تماس با خاشقجی تهدید به مرگ شد +عکس زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! «آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه فرار Escape استاد دانشگاه جنگل مهاجرت عجیب هند عکس ایران فیلم دختر زندگی قتل افزایش تهران بازی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!

ایران خودرو هم قیمت انواع پژو پارس را در سال ۱۴۰۳ مجدد افزایش داد.

در حال حاضر قیمت حواله‌های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود.

خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت‌های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.

دریافت مجوز افزایش قیمت پارس

پژو پارس این خودروی پر حاشیه با دریافت مجوز افزایش قیمت رو‌به‌رو شد.

این مبالغ بدون در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است.

ایران خودرو شرایط جدید خرید پارس در فروردین ۱۴۰۳ را به شرح زیر اعلام کرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # پژو پارس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • ماجرای دختر پادشاه اردن که جنجالی شد
  • حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال