Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@07:22:54 GMT

اعتراضات در تیم ملی فوتبال به اینستاگرام رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۶۶۸

اعتراضات در تیم ملی فوتبال به اینستاگرام رسید

به گزارش فارس، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که یک نکته توجه نمایندگان رسانه‌های گروهی را جلب کرد: «ملی پوشان و کادر فنی مصاحبه نمی‌کنند».

این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان تیم ملی بعد از پایان تمرین در اقدامی عجیب و البته به صورت متحد صفحات مجازی خود را در اینستاگرام غیر فعال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این شاهد هماهنگی در بین بازیکنان تیم ملی در مصاحبه‌ها یا مسائل دیگر بودیم اما اعتراض امروز نوعی اعتراض جدید بود.

طبق اطلاعات خبرنگار فارس اقدام متحد بازیکنان تیم ملی یک دلیل مهم دارد. اینکه ملی پوشان از مسئولان ناراحت هستند. بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی انتظار داشتند پاداش‌های جام جهانی آنها پرداخت شود و البته مسئولان نیز با شروع دور جدید تمرینات برای جام ملت های آسیا سری به آنها و تمرینات تیم ملی بزنند اما این اتفاق رخ نداده است.

تیم ملی فوتبال ایران این روزها برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می شود و ملی پوشان روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو در یک دیدار دوستانه خواهند رفت. از سوی دیگر برخی از اعضای تیم ملی اعتقاد دارند در زمانی که تیم ملی فوتبال راهی جام جهانی شد خیلی از مسئولان در کنار آنها عکس‌های یادگاری می‌انداخته و وعده‌هایی دادند اما با به پایان رسیدن مسابقات جام جهانی وعده ها فراموش شد. به همین دلیل ملی پوشان در اقدامی جالب و البته جدید با غیر فعال کردن صفحات مجازی خیلی راحت اعتراض خاموش خود را به گوش مسئولان رساندند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین‌کمانی از دَف‌نوازان ایرانی در کردستان/ میراثی که به زودی ثبت جهانی می‌شود

گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا ـ زهره سعیدی: چند روستا آنطرف‌تر از شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان، روستایی به نام پالنگان خودنمایی می‌کند که خانه‌هایش همچون شهر‌هایی مثل ماسوله در شمال کشور پلکانی و هر خانه پشت بام خانه بعدی است. امسال از دور و نزدیک کردستان، کرمانشاه، همدان و دیگر شهر‌ها برای تماشای این روستا به منظور برپایی مراسم هزار دف کردستان به این روستا آمدند و جمعیت انبوهی حتی از کشور‌های دیگر بالغ بر بیست هزار نفر به گفته مسئولان در این مراسم شرکت کردند.

مراسم هزار دَف کردستان به سرپرستی منصور مرادی سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولان استانی کردستان، معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، استاندار کردستان و سایر مسئولان و دف نوازان و علاقه‌مندان به تماشای این مراسم در پالنگان برگزار شد.

روستای پالنگان از هشت روستای کاندید ثبت جهانی است که به گفته مسئولان حاضر دراین مراسم قرار است این اتفاق در سال ۱۴۰۳ رخ دهد و پالنگان به عنوان یک شهر به ثبت جهانی برسد. حال که امسال هم مراسم دف نوازی با این اقبال مردم در پالنگان برگزار شد، احتمال ثبت جهانی شدن آن نیز بیش از پیش می‌رود.

دف نوازان بسیار زیادی از سراسر کشور برای حضور در این مراسم شرکت کردند و هر یک با یک سبک و سیاق خاص لباس پوشیده و به مراسم آمدند و هر گروه از هر شهر روی یکی از پشت بام‌ها قرار گرفته و منظره زیبایی را خلق کردند که برای تماشاکنندگان بسیار چشم نواز بود.

مردم برای حضور در این مراسم از چندین روستای آنطرف‌تر ماشین‌هایشان را پارک کردند و با پای پیاده به پالنگان آمدند.

مراسم قرار بود ساعت ۱۴ عصر برگزار شود، اما به دلیل ازدحام زیاد جمعیت قدری به تعویق افتاد و تمرینات دف نوازان تا ساعت ۱۵ ادامه داشت تا اینکه چندین نفر از مسئولان استان کردستان پس از تلاوت قرآن کریم سخنرانی کرده و سپس دومین کنسرت بزرگ دف نوازی کشور با خواندن قطعات فارسی، عربی، کردی، ترکی به خوانندگی پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

نخستین قطعه «یا رسول الله (ص) یا شاهی مدینه» بود و سپس قطعات «الله مدد»، «یار می‌گوید الله»، «لبیک»، «مدد مدد»، «مسلمانان»، «جانی، جانی»، «مه گری، مه گری»، «همه جا بروم»، «وطن خانه من» و ... توسط دف نوازان به زیبایی نواخته شد. همچنین اسماعیل حمیدی نیز آوا‌های اهورایی سیاچمانه و نیما شفیعی ساز و شمشال کردی را اجرا کرد و سایر هنرمندان کردستان نیز اجرای برنامه داشتند.

کیانوش ثقفی‌نیا فرماندار شهرستان کامیاران در این مراسم تاکید کرد که تلاش دارند پالنگان را به زودی به ثبت جهانی برسانند و البته در کنار ثبت، حفظ آثار نیز بسیار مهم است.

اسماعیل زارعی‌کوشا فرماندار کردستان نیز در صحبت‌هایی گفت: اینجا پالنگان نگین زیبای اورامان و منظر بی نظیر کره زمین است. چند ده هزار نفر بدون تبلیغات امروز به این مراسم آمدند و تصاویر آن جهانی خواهد شد تا به زودی این منطقه ثبت جهانی شود.

در این مراسم مطرح شد که از سوی حوزه هنری استان برای صد نفر از مردم پالنگان دف خریداری شده تا آنها نیز در مراسم‌های بعدی دف نوازی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!
  • رنگین‌کمانی از دَف‌نوازان ایرانی در کردستان/ میراثی که به زودی ثبت جهانی می‌شود
  • شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین