Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: مقرر شد کارشناسان سازمان جهانی گردشگری در ایجاد حساب‌های اقماری گردشگری و تدوین برنامه جامع گردشگری کشور به ما مشاوره بدهند.

به گزارش رکنا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جمع خبرنگاران گفت: مدتی است که شور و نشاط خوبی در حوزه گردشگری کشور دیده می‌شود و برنامه‌های متنوعی در این بخش در حال انجام است که باعث بهتر و بیشتر دیده شدن داشته‌ها و ظرفیت‌های کشورمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و معاونانشان در این مراسم فرصت بی‌بدیلی برای ما ایجاد کرده و خوشبختانه روابط بسیار خوب و صمیمانه‌ای بین ما وجود دارد و مذاکرات خوبی صورت گرفته است.

مونسان اضافه کرد: از دبیرکل سازمان جهانی گردشگری قول گرفتیم که دفتر یک مرکز صنایع‌دستی ذیل سازمان جهانی گردشگری در تهران راه‌اندازی شود که این اتفاق بسیار بزرگی است که در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی به وقوع می‌پیوندند.

معاون رئیس‌جمهوری تصریح کرد: حضور اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری و برگزاری چهلمین نشست این اعضا در همدان با ۵۰۰ عضو از سراسر جهان نیز فرصتی بسیار مغتنم و بی‌بدیل است که فعالان صنعت گردشگری جهان با ایران و همدان و داشته‌ها و ظرفیت‌های آن آشنا شوند و این یک اتفاق بسیاز بزرگ است.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: همچنین در مذاکراتی که با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری داشتیم مقرر شد کارشناسان این سازمان در تدوین یک برنامه جامع گردشگری کشور به ما مشاوره بدهند و در شکل‌گیری حساب‌های اقماری گردشگری که موضوعی بسیار مهم است، نیز قرار شد کارشناسان سازمان جهانی گردشگری به ما کمک کنند.

مونسان در مورد اهمیت شکل‌گیری حساب‌های اقماری گردشگری گفت: اینکه گردشگری هنوز در کشور ما مورد توجه قرار نمی‌گیرد به این دلیل است که اثرات گردشگری در اقتصاد کشور قابل برآورد نیست و به همین دلیل ایجاد حساب‌های اقماری دارای اهمیت بسیار زیادی است و ما امیدواریم با کمک کارشناسان سازمان جهانی گردشگری، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران این امر را محقق کنیم.

معاون رئیس‌جمهوری افزود: این اعضای وابسته ۵۰۰ عضو دارد که از ۲۷ کشور جهان در این اجلاس حضور دارند و با پتانسیل‌های کشورمان آشنا می‌شوند، امیدواریم تمام این‌ها به اشتغال، ارزآوری و توسعه گردشگری کشور کمک کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خبرنگار ایرانی گاردین بخاطر تماس با خاشقجی تهدید به مرگ شد +عکس زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم یک زن توت فرنگی‌های حاوی سوزن می فروخت! سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! «آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه اقتصاد صنایع دستی و گردشگری صنعت گردشگری کارشناسان رئیس عکس ایران فیلم دختر زندگی قتل افزایش تهران بازی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس

همایش دو روزه آموزشی - توجیهی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور در جمع مدیران در این نشست تخصصی، گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد و گفت: در سازمان مدارس غیردولتی ما برنامه‌هایی در سه حوزه قانونگذاری، مدیریتی-سیاست‌گذاری و برنامه‌های مشترک با سایر معاونت‌ها را دنبال کردیم.

احمد محمودزاده گفت: در این قالب‌ها، کار مهم در حوزه قانون‌گذاری، بازنگری قانون تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی بود. این کار را پس از ۱۸ ماه به نتیجه رساندیم، ۱۶ ماده آن تغییر پیدا کرد و ابلاغ شده است. حمایت از معلمان، حمایت از موسسان را تثبیت و موضوع نظارت را در این قانون، جدی‌تر مطرح کردیم. در کنار این موضوع، بحث استقرار را نیز پیگیری کردیم و به نتیجه رساندیم. موضوع مدارس استیجاری و احداثی سروسامان پیدا کرد تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه بررسی و بازنگری آیین‌نامه‌های مربوط به شوراهای عالی آموزش و پرورش استان‌ها برای احیای برخی از ظرفیت‌ها یکی از کارهای مهمی است که امسال دنبال خواهد شد، گفت: چندین برنامه را هم با قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دست اجرا داریم که در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت و امیدواریم به خوبی اجرا شود.

وی همچنین از بررسی طرح مدرسه مجازی خبر داد و گفت: مصوبه این موضوع را سال گذشته دریافت کردیم و به دنبال این هستیم تا تنوع مدارس را کاهش داده و در داخل مدرسه مجازی تجمیع کنیم. طرح این کار به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع داده شده است و به زودی نهایی خواهد شد.

محمودزاده با بیان اینکه مبنای صدور مجوز در سازمان مدارس غیردولتی، قانون است، گفت:  فعالیت  مراکز آزمون ها در کشور باید در چارچوب مجوز و مقررات باشد، فعالیت  مراکز بدون مجوز ممنوع بوده و در صورت مشاهده کردید، آن را تعطیل کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش از استان‌ها خواست تا هوش مصنوعی را در مدارس غیردولتی با مفهوم درست، شروع کنند.

وی افزود: در این زمینه در مرکز اقداماتی در حال انجام است ولی شما نیز باید این کار را در استان‌ها شروع کنید.

وی همچنین بر اجرای نظام دوری در مدارس غیردولتی، جذب مربی بهداشت، اجرای جدی برنامه‌های پرورشی، استمرار کیفی و جدی طرح‌هایی از قبیل آوای آسمانی، چفیه‌های بهشتی و طرح ولایت تاکید کرد و گفت: شما باید تمهیدات لازم برای ایجاد نمازخانه در مدارس فراهم کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • سودای جهانی شدن ابیانه چه زمانی محقق می‌شود؟
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان