Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:34:08 GMT

یازده مدرسه کانکسی دیگر در باغملک برچیده می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۸۲۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از باغملک، صیدی با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته تعداد یازده مدرسه دیگر در باغملک شامل مدارس روستاهای شمس آباد، پارس شهید کریمی، بختکان، قلعه خمیسی و سرله  و در صیدون شامل مدارس روستاهای سرآسیاب، برد ترکیده، دره بنیاب، چحجم، میان بیشه و سردره به مناقصه گذاشته شد که پیمانکاران مربوطه معرفی شدند و بعد از طی روال اداری، به امید خداوند رحمان از ابتدای هفته آتی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش مربوطه تحویل زمین انجام و دستور شروع به کار داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی یادآور شد: با حمایت های همه جانبه نماینده محترم مجلس، جناب آقای خادمی و مساعدت مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان جناب آقای رضایی، از اواخر سال گذشته تعداد ۲۵ مدرسه در قالب این طرح برای شهرستان تائید شده بود که تاکنون تعداد ۱۴ مدرسه را از محل اعتبارات استانی شروع کردیم و در ادامه این ۱۱ مدرسه از محل اعتبارات ملی شروع می شوند.

مسئول نوسازی مدارس شهرستان باغملک در پایان گفت: در قالب این طرح بیش از ۶۰ کلاس درس با تجهیزات کامل بهمراه سرویس های بهداشتی تحویل آموزش وپرورش باغملک و صیدون می شود. به امید خداوند بزرگ بعد از این طرح، در کنار آقای مهندس خادمی و حمایت های وی با شعار «هر روستا یک مدرسه نوساز»، بطور جد پیگیر برچیدن مدارس سنگی هستیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه کاره عصمت، الغدیر، ساختمان مرکز مشکلات یادگیری، مدارس خیری ظفرکش، هُدر و سیلاب در شهرستان سلماس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال  حاضر ۲۵۵ باب مدرسه شامل بر  یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان در حال ساخت است که با تکمیل این تعداد کلاس درس، سرانه فضای آموزشی در استان به ۴ و هشت دهم مترمربع خواهد رسید.

قهرمان رحمانی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع می‌باشد که در مقایسه با میانگین کشوری یک مترمربع تفاوت دارد که انشالله رفع خواهد شد.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری برای توسعه و احداث مدرسه در استان یک هزار ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال بیش از ۵۰۰ کلاس درس از آنها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای تکمیل مدارس در دست احداث استان علاوه بر اعتبارات سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در خواست شده است که در صورت تخصیص آن امسال ساخت یکصد کلاس درس دیگر به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر ۱۰ مدرسه در شهرستان سلماس در دست احداث می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی
  • جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳