Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از آسياويژن ؛ یک زن 50 ساله استرالیایی در ارتباط با سوزن های کارگذاشته داخل توت فرنگی به دادگاه فراخوانده شد.
 یک ناظر مزرعه 50 ساله روز دوشنبه پس از آزمایش دی ان ای دستگیر و به اتهام کارگذاشتن سوزن در توت فرنگی ها به دادگاه احضار شد.
می او ترین 50 ساله پناهنده ویتنامی است که 20 سال پیش به استرالیا مهاجرت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی ان ای متهم در تحقیقات پلیس در یک جعبه میوه در ویکتوریا کشف شد. می او ترین به ارتکاب 7 مورد جرم متهم شده و اگر جرم او ثابت شود به 10 سال زندان محکوم می شود.
پس از یافتن اولین سوزن در توت فرنگی بیش از 200 مورد از توت فرنگی های سوزن دار در سراسر استرالیا دریافت شد. این گزارش ها به جمع آوری توت فرنگی ها از فروشگاه ها و امحاء چندین تن توت فرنگی در اوج فصل پرورش این میوه منجر شد.
دادگاه می گوید متهم با هدف زیان رساندن به اقتصاد استرالیا مرتکب این جرم شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استراليا توت فرنگي سوزن مهاجر ويتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسقف «مارماری امانوئل» بعد از ساعت ۷ بعدازظهر در کلیسایی در غرب سیدنی مشغول مراسم عبادی بود که توسط مردی مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

پس از این حمله افسران وابسته به فرماندهی منطقه پلیس شهر «فیرفیلد» به محل حادثه اعزام شدند.

طبق اعلام منابع خبری چندین نفر دیگر نیز در این چاقوکشی مورد حمله قرار گرفته و زخمی شدند. افراد مجروح دچار جراحات غیرجانی شده و توسط امدادگران نیوساوت ولز تحت مداوا هستند.

تصاویر وحشتناک این حمله به صورت زنده از کانال یوتیوب کلیسا پخش شد؛ تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که فرد ضارب تا زمانی که افراد حاضر به کمک می‌شتابند، به ضربه‌زدن‌های محکم به اسقف ادامه می‌دهد.

شاهدان عینی می‌گویند علاوه بر اسقف ۴ نفر دیگر نیز در این چاقوکشی زخمی شدند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • فیلم| حمله با چاقو به یک کشیش در استرالیا (۱۶+)
  • چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا + فیلم
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های سرقتی را در چهارراه مولوی به قیمت ۶ میلیون به بالا می‌فروختیم
  • خبر مهم از زورگیران اتوبان صدر / برای بازسازی به صحنهٔ جرم آمدند
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است