Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:46:15 GMT

ترامپ: کشورهای ثروتمند باید به آمریکا پول بدهند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۹۰۵

ترامپ: کشورهای ثروتمند باید به آمریکا پول بدهند

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: به تازگی از فرانسه برگشتم. مطرح کردن این واقعیت که با آمریکا در حوزه نظامی و تجاری عادلانه برخورد شود، آسان نبود.

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری در این خصوص نوشت: قِسم اعظم حمایت نظامی از سایر کشورها را ما می پردازیم؛ اما درتجارت با آن ها صدها میلیارد دلار را از دست می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آن ها گفتم که این اوضاع دیگر نمی تواند ادامه داشته باشد.

دونالد ترامپ ادامه داد: وقت آن رسیده است که کشورهای ثروتمند یا هزینه این حمایت را به آمریکا بپردازند و یا خود از خودشان محافظت کنند.

کد خبر 4456662

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ فرانسه ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران جمال خاشقجی سوریه عراق ترکیه فلسطین جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد

رئیس‌جمهور مکزیک در مصاحبه‌ای گفت، ایده دیوار مرزی که از سوی ترامپ برای مرز بین ایالات متحده و مکزیک مطرح شد، کارایی ندارد.

به گزارش ایسنا، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس‌جمهور مکزیک در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.بی.اس در پاسخ به اینکه اگر دونالد ترامپ بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پیروز شود و به کاخ سفید راه یابد، این دیوار مرزی را که قولش را در دور نخست ریاست جمهوری داده بود، می‌سازد، گفت: نه او این کار را نمی‌کند.

وی افزود: این ایده، کارایی ندارد.

رئیس جمهور مکزیک همچنین بار دیگر بر دیدگاهش تاکید کرد که تنها تغییرات اساسی و اصولی سیاست خارجی ایالات متحده می تواند مهاجرت غیرقانونی را ریشه کن کند.

وی ادامه داد، وقتی ترامپ در کاخ سفید بود و به دنبال ساخت یک دیوار مرزی، به او گفته که قاچاقچیان توانسته‌اند تونل‌هایی زیر موانعی که در این مرز مشترک کار گذاشته شده، حفر کنند.

لوپز اوبرادور افزود: ترامپ با شنیدن این حرف ساکت شد و بعد شروع کرد به خندیدن و به من گفت با تو به جایی نمی‌رسم!

گفته‌های رئیس جمهور مکزیک درباره ترامپ و همینطور جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح شده که این دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده بار دیگر روبروی هم قرار گرفته‌اند آن هم با موضوع اصلی کارزار انتخاباتی یعنی مهاجرت غیرقانونی به داخل کشور.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد