Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور در رشته کراس کانتری روز دوشنبه در منطقه گردوی اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات با حضور 39 ورزشکار در قالب 19 تیم و در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در نهایت «محمد حسین اسکندری» از هیات دوچرخه سواری قم، «علیرضا جباری» از باشگاه شهر بهشت و «مصطفی حسین زاده» از منطقه آزاد انزلی به ترتیب عنوان های اول تا سوم رده سنی جوانان این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی بزرگسالان نیز «پرویز مردانی» از اسکات ایران اول شد و «محمد پور شریف» از اسکات ایران عنوان دوم این دوره از مسابقات را بدست آورد و «فراز شکریم از جانیت ایران نیز سوم شد.
مرحله نهایی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان رشته کراس کانتری بانوان کشور نیز، فردا(سه شنبه)در منطقه گردشگری گردوی اراک برگزار می شود.
مسابقات دانهیل مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور روز گذشته (یکشنبه) در منطقه کوهستانی گردو اراک برگزار شد.
مراحل قبلی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور نیز در کردستان و تهران برگزار شده است.
بیش از 800 ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري مسابقات كشوري استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان

 مسابقات بریکس در خرداد ماه امسال (۱۴۰۳) طی روز‌های ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خردادماه) در کازان روسیه برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشور‌های ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.  

او ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکار‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • جاذبه ای دیدنی بنام منطقه گردشگری دره گردو
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • تصاویر| منطقه گردشگری دره گردو اراک