Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:06:21 GMT

کسب آمادگی در برابر خطرات نباید مورد غفلت واقع شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۳۹۸۵

کسب آمادگی در برابر خطرات نباید مورد غفلت واقع شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حیدری امروز در حاشیه مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه ۱۷ شهریور یزد اظهار داشت: نسل جوان، خلاق و توانمند است و می‌توان با بهره‌گیری از توان و خلاقیت این نسل بسیاری از معضلات و موضوعات اجتماعی و فرهنگی را برطرف کرد.

حیدری با بیان اهمیت برگزاری مانور پدافند غیرعامل بیان کرد: عقل حکم می‌کند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ممکن، خود را برای مواجهه و مدیریت رویدادهای طبیعی و غیرطبیعی آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری یزد بابیان اینکه در آیات و روایات نیز بر این مهم تأکید شده است، ادامه داد: دین اسلام دین خیر است و آغازگری جنگ در این مذهب همواره مورد نکوهش قرار گرفته است اما این موضوع نباید بهانه‌ای برای غفلت‌ورزی از کسب آمادگی در مقابله با خطرات باشد.

وی با اشاره به تهدیدهای گسترده دشمن و ضرورت ایستادگی و حفظ استقلال در مقابله با آن عنوان کرد: فشارهای امروز دشمن، بهای استقلال ۴۰ ‌ساله انقلاب است و این ایستادگی و مقاومت باید با قدرت بیشتری استمرار یابد.

حیدری با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های اجتماعی با وحدت به سرحد مطلوب خواهد رسید و این لازمه ایستادگی در مقابل دشمن است.

سرپرست فرمانداری یزد تاکید کرد: بحث پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است که باید فرهنگ سازی و آموزش در مورد آن در میان همه اقشار جامعه آغاز شود و به طور قطع دانش آموزان از مهمترین گروه‌های اثرگذار در این زمینه هستند.

وی تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل هنوز برای برخی از افراد جامعه شناخته شده نیست و لازم است برای فرهنگ سازی، آموزش کافی در این زمینه به مردم ارائه شود تا همه گروه‌های جامعه بتوانند به سهم خود در بحث پدافند غیرعامل مشارکت کنند.

کد خبر 4456680

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس حيدری فرمانداری یزد یزد یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد

رضا نیکو روز سه شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی