Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:18:39 GMT

جزئیات جدید از سقوط دختر خرم‌آبادی در چاهک آسانسور

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۰۳۴

جزئیات جدید از سقوط دختر خرم‌آبادی در چاهک آسانسور

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش نشانی خرم آباد جزئیات جدید از سقوط دختر خرم‌آبادی در چاهک آسانسور را اعلام کرد.

حمید علیرضایی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، اظهار داشت: ساعت ۱۶ و 54 دقیقه امروز دوشنبه خبری مبنی بر سقوط یک نفر از ساکنین بلوک D۳۳ خیابان مهر شش، فاز یکم مسکن مهر کمالوند در چاهک آسانسور این بلوک به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه سریعا تیم های عملیاتی از ایستگاه امداد و ایستگاه شماره دو این سازمان به همراه خودرو سبک فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، تصریح کرد: تیم های عملیاتی سازمان پس از رسیدن به محل سریعا اقدامات لازم را برای خارج کردن جسد فرد فوت شده از چاهک آسانسور انجام دادند، سپس با هماهنگی نیروی انتظامی جسد فرد فوت شده تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل برای انتقال داده شد.

علیرضایی، گفت: فرد فوت شده خانمی جوان و بر اساس گفته خانواده حدود ۲۸ سال سن داشته که از طبقه سوم در چاهک آسانسور سقوط کرده و در دم فوت شده است.

وی، ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 4456681

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی آسانسور شهرداری خرم آباد یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه

محمد میرزایی مقدم روز سه شنبه اظهار کرد: به محض دریافت گزارشی مبنی بر گرفتاری یک شهروند در ارتفاعات مخملکوه مشرف بر خیابان ولیعصر (عج) خرم آباد یک تیم آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲ سازمان به محل حادثه اعزام و به محل مورد نظرصعود کردند.

وی افزود: این شخص در محلی فوق العاده صعب العبور گرفتار شده بود که با تلاش ماموران امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ و فرمانده این ایستگاه نجات یافت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد عنوان کرد: عملیات نجات به علت صعب العبور بودن مسیر دسترسی و همچنین موقعیت فرد گرفتار شده و بارش باران بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و در صحت و سلامت به پایین کوه منتقل شد.

به گزارش ایرنا مخملکوه یک کوه زیبا و دیدنی در شمال‌شرقی شهر خرم‌آباد است.

این کوه، شکلی گنبدی‌مانند دارد. به‌دلیل آب‌وهوای خنک و دلپذیر، مناظر طبیعی زیبا و امکانات رفاهی مناسب، یکی از جا‌های دیدنی لرستان و مکانی مناسب برای تفریح و گردش به شمار می‌رود و از نظر گردشگری، اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی