Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه 130شرکت در مکانی به وسعت هشت  هزار و 500مترمربع در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، خدمات دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت تبادل اطلاعات، مخابرات، اینترنت، آموزشی و پژوهشی محصولات خود را عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یارمحمدیان ،درخشش استارتاپ ها ، ایده پردازها و حضور شرکت های خلاق را از مهمترین ویژگی های این دوره از نمایشگاه اتوکام برشمردو افزود: شعار این دوره از نمایشگاه اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی و مهمترین هدف برگزاری این رویداد اقتصادی ایجاد کسب وکارهای نوین برای پروراندن ایده های جوانان است.

وی گفت: در این نمایشگاه بین المللی، شرکت مخابرات استان اصفهان، نوین سیستم، شهرک علمی تحقیقاتی، پژوهشکده مواد و انرژی، اداره کل ثبت احوال، اداره کل امور مالیاتی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشارکت کردند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام)  25 آبان ساعت 15تا21 در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پل شهرستان دایر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما نمایشگاه اتوکام کسب وکار استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان