Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@13:48:17 GMT

همایش شعر پرسه همین حوالی در هندیجان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۰۷۰

سلطان طرفی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای میرزاپور در برگزاری همایش شعر همکاری خوبی با انجمن شعر و کانون بسیج هنرمندان داشتند که با حضور فرماندار و جمعی از شاعران و مسئولان محلی و بسیجیان با بهترین کیفیت خوبی با دوزبان فارسی و گویش محلی هندیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : شاعران عضو انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه شاعران بسیجی عضو کانون بسیج هنرمندان برنامه های خوبی در قالب همایش ها و مراسمات در مناسبت های مختلف برگزار می نمایند که تا کنون در روحیه دوست داران به شعر و شاعری تاثیر گذار بوده است.

وی بابیان تقدیر از شاعران در همایش شعر پرسه همین حوالی گفت: در حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به ۲۳نفر ازخواهران و برادران شاعران برجسته شهرستان هندیجان لوح تقدیر از سوی اداره فرهنگ وارشاداسلامی به آنها اهداء شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پویش حامیان آب در گلپایگان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس خانه فرهنگ آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این همایش گفت: پویش حامیان آب ویژه مادران و دختران در شهر‌هایی که سرانه مصرف نامتعارف آب دارند در حال اجراست.


زهره تشیعی؛ هدف از برگزاری این پویش را فرهنگ سازی از طریق آموزش غیرمستقیم و ارائه راهکار‌های مدیریت مصرف آب و ارتقای الگوی مصرف در مخاطبان اصلی که زنان هستند؛ برشمرد.


در پایان این مراسم از مشترکان آّب شهرستان گلپایگان که الگوی مصرف آب را رعایت و در مصرف آب صرفه جویی کرده بودند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد