Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی تربت حیدریه از جمع آوری بیش از ۳۵ تن خاک نخاله بلاصاحب بصورت روزانه از سطح شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، سید مهدی وقفی امروز(۲۱ آبان) در جمع خبرنگاران اظهارکرد:اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری یکی از بزرگ ترین ادارتی است که امور اجرایی شهرداری را در حوزه معاونت خدمات شهری عهده دار است و در تمام ساعات شبانه روز و‌ در تمام ایام سال بدون یک لحظه تعطیلی جهت خدمت رسانی به شهروندان فعال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی تربت حیدریه گفت: امور تنظیف شهری حدود چهار میلیون متر مربع از معابر شهر بصورت روزانه در خیابان های اصلی و فرعی توسط ۱۲۰ نفر پاکبان نظافت می شود.

 

وقفی درخصوص جمع آوری پسماندهای عادی ( خانگی) بیان کرد:باتوجه به افزایش ۱۰ درصد میزان پسماند های عادی در سال جاری حدود ۱۱۰تن پسماند بصورت هر روز توسط ۵ خودرو مکانیزه و ۱۰ خودرو دیگر جمع آوری و به مرکز دفن پسماند انتقال داده می شود.

 

وی گفت: با توجه به اعلام و راهبرد کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر در خصوص کاهش هزینه ها، با کارشناسی های انجام شده، ایجاد واحد تفکیک بصورت مکانیزه و بکار گیری ۶۰ نفر نیرو بصورت مستقیم و غیر مستقیم در مرکز دفن پسماند هزینه های شهرداری در این مرکز به صفر رسید.

 

وقفی با اشاره به اینکه بکار گیری دو اکیپ زنده گیری حیوانات ولگرد توسط بخش خصوصی زیر نظر دامپزشکی روزانه حدود ۱۰ قلاده سگ جمع آوری می شود، اظهارداشت:جمع آوری بیش از ۳۵ تن خاک نخاله بلاصاحب بصورت روزانه از سطح شهر که در این خصوص همچنین فراخوان جذب پیمانکار جهت واگذاری امتیاز جمع آوری ضایعات ساختمانی بصورت مکانیزه( باکس ثابت) صورت گرفته است.

 

وقفی تاکید کرد:ساماندهی ۷۴ دستگاه وانت بار جهت فروش میوه در ۱۳ مکان مورد تائید شورای ترافیک و دیگر ارگان ها - ساماندهی ۱۴۰ نفر دست فروش در شیر چهارسوق و انتهای خیابان روحبخش و فردوسی از دیگر اقدامات کمیسیون خدمات شهری است.

 

وی خرید و نصب ۲۸۰ عدد تابلو معابر از ابتدای امسال در سطح شهر و نوسازی ۱۲۰ تابلو از تابلو های قدیمی معابر، تخریب ۲۸ باب ملک مخروبه توسط شهرداری و رفع خطر ۱۱ باب ملک مخروبه توسط مالکین طبق بند۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و نیز محصور نمودن ۲۱ ملک بدون حصار توسط شهرداری به مساحت ۳۵۷۰ متر مربع طبق ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها را بخش دیگری از اقدامات انجام شده دانست.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی تربت حیدریه به راه اندازی کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، رفع مزاحمت های بهداشتی، ( اعلام وتائید اعضای کمیسیون توسط شورا )و برگزاری اولین کمیته بدوی با ۱۳ پرونده مزاحمت در هفته جاری اشاره کرد و گفت:تشکیل ستاد زمستانی، افتتاح دو ایستگاه تحویل مواد بازیافتی و اعزام پاکبان به ملک آباد جهت نظافت مسیر کاروان های پیاده هم از اقدانات دیگر است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا استان همدان شیراز تحریم ایران اردبیل خبرگزاری شبستان اجلاس جهانی گردشگری مناطق زلزله زده نخاله های ساختمانی خدمات شهری تربت حیدریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه