Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:31:34 GMT

تکذیب خبر تغییر رییس بنیاد مستضعفان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۱۷۳

تکذیب خبر تغییر رییس بنیاد مستضعفان

به گزارش خبرگزاری مهر، درپی انتشار شایعاتی در خصوص تغییر رییس بنیاد مستضعفان و حدسهای بی پایه نسبت به حضور افراد مختلف به عنوان ریاست این بنیاد، یک مقام آگاه ضمن تکذیب هرگونه تغییر در بنیاد مستضعفان اعلام کرد: آقای سعیدی کیا از مدیران جهادی، موفق و با سابقه جمهوری اسلامی است که در همه ادوار منشاء خدمات زیادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز به هیچ عنوان تغییر ایشان در دستور کار نیست و کماکان با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهند داد.

این مقام آگاه همچنین از رسانه ها درخواست کرد از دامن زدن به شایعات بی اساس و حاشیه سازی برای خدمتگزاران نظام اسلامی خودداری کنند.

کد خبر 4456678

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران یوم الله 13 آبان تحریم اقتصادی ایران علی لاریجانی حسن روحانی عباس آخوندی برجام شهرداری تهران بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده است، عصر امروز - پنجشنبه - با مقام معظم رهبری دیدار کرد.   به گزارش ایرنا، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.   هفتم فروردین ماه نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند؛ ایشان در این دیدار با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.   این دیدارها در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»