Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@22:40:54 GMT

بوتاکس پوتین قبل از سفر به پاریس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۲۱۰

بوتاکس پوتین قبل از سفر به پاریس

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با ظاهری جوانتر از سن واقعی‌اش به پاریس سفر کرد.

به گزارش شریان نیوز،روز گذشته سران کشورهای مختلف برای شرکت در یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در پاریس جمع شدند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز جزو روسایی بود که در این مراسم حضور یافته بود اما با چهره ای جوانتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر منتشر شده از سفر پوتین به پاریس گویای آن است که او بوتاکس و جراحی پلاستیک بیشتری انجام داده و نسبت به سنش بسیار جوانتر به نظر می آید. این اختلاف ظاهر را آکادمی علوم سیاسی اوکراین متوجه شدند. طبق نظر آنها رئیس دولت روسیه در مقایسه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و بریجت مکرون بانوی اول فرانسه بسیار جوانتر است در حالیکه هر سه، هم سن و سال یکدیگر هستند.

این تصاویر کاملا گویای آن است که پوتین کمی بیشتر از قبل بوتاکس و جراحی انجام داده است.

برچسب هابوتاکسپوتینپاریسجراحی پلاستیک

منبع: شریان

کلیدواژه: بوتاکس پوتین پاریس جراحی پلاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!

به گزارش جماران؛ شارل میشل، رئیس شورای اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی اکس خطاب به دونالد ترامپ نوشت: از پوتین نترس. ما که از او نمی ترسیم.

میشل خطاب به ترامپ افزود: به حقایق توجه کن. ارقام خودشان گویا هستند. اتحادیه اروپا 143 میلیارد یورو (150 میلیارد دلار) به اوکراین کمک کرده است.

شایان ذکر است که این نگرانی وجود دارد که ترامپ در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور آمریکا کمک به اوکراین را قطع کند و این کشور را در دفاع از خاکش مقابل روسیه تنها بگذارد.

 

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم