Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه قنبریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور مسکن مهر فرهنگیان کمالوند، اظهار داشت: ما کارشناسان خود را برای بررسی این حادثه اعزام کرده ایم.

وی، بیان داشت: بعد از بررسی حادثه از سوی کارشناسان علت این حادثه و استاندارد و یا استاندارد نبودن آسانسورهای و مسکن مهر را اعلام می کنیم، چرا که تعداد آسانسورها زیاد است، به برخی از آنها پروانه داده ایم و به برخی دیگر نداده ایم، باید کارشناس وضعیت را بررسی کند و سپس در این زمینه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل استاندارد لرستان با اشاره به وضعیت آسانسورهای مسکن مهر در استان لرستان، گفت: ما بارها در جلسات مختلف در رابطه با آسانسورهای مسکن مهر هشدار داده ایم، متاسفانه در این زمینه اقدامی صورت نمی گیرد.

قنبریان، تاکید کرد: تنها حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد مسکن مهرهای لرستان دارای آسانسور استاندارد هستند.

وی، بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان مسئول استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر در استان است.

کد خبر 4456692

منبع: مهر

کلیدواژه: آسانسور اداره استاندارد لرستان خرم آباد یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند