Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@11:18:36 GMT

تکذیبِ تغییر رئیس بنیاد مستضعفان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ­درپی انتشار شایعاتی درباره تغییر رئیس بنیاد مستضعفان و حدس های بی پایه درباره حضور افراد مختلف به عنوان ریاست این بنیاد، یک مقام آگاه ضمن تکذیب هرگونه تغییر در بنیاد مستضعفان اعلام کرد: آقای سعیدی کیا از مدیران جهادی، موفق و باسابقه جمهوری اسلامی است که در همه ادوار منشأ خدمات زیادی بوده است؛ اکنون هم به هیچ عنوان تغییر وی در دستور کار نیست و کماکان با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آگاه همچنین از رسانه ها درخواست کرد از دامن زدن به شایعات بی اساس و حاشیه سازی برای خدمتگزاران نظام اسلامی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکذیب بنیاد مستضعفان گمانه تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگرش‌ها اولین نیاز تحقق شعار سال است

ایسنا/یزد رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه اولین نیاز در حوزه تحقق شعار سال تغییر نگرش ها است، گفت: تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است.

«غلامعلی دهشیری» در نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان در سال ۱۴۰۳، ضمن تاکید بر لزوم اصلاح قوانین در حوزه حمایت از جهش تولید، گفت: اگر ستاد اقتصاد مقاومتی به برخی از موارد ورود می کند به دلیل ضعف قانون به ویژه در شرایط کنونی با هدف حمایتی از تولید در جنگ اقتصادی نابرابر موجود است.

وی افزود: تغییر نگاه به سرمایه گذار و ثروتمند، در ارائه مشوق های مالیات و حمایتی، در نظام مالیاتی، بیمه ای و سایر موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: قطعا رسیدن به این جهش نیازمند الزاماتی در سه قوه، بخش‌خصوصی، دانشگاه‌ها، تشکل‌ها، نهادهای عمومی و دولتی است تا با کنار گذاشتن منازعات و اختلاف ها همه دست به دست هم دهیم و ساز و کارتحقق شعار سال را رقم بزنیم.

دهشیری با بیان اینکه جهش به معنای خلق ثروت و درآمد است، خاطرنشان کرد: اما در اصطلاح افزایش توان علمی، صنعتی، فنی، نوآوری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و حقوقی برای رسیدن به افزایش تولید و کاهش فاصله با کشورهای پیشرو، جهش نامیده می شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه از بنیادی ترین اندیشه های اجتماعی اسلام، مردمی سازی فرهنگ، اقتصاد و اقدامات اجتماعی است، گفت: مقام معظم رهبری در ده سال اخیر در نامگذاری شعار سال بر مسائل اقتصادی به عنوان پاشنه آشیل نظام تاکید کرده اند که باید برای آن برنامه ریزی و اقدام شود.

وی افزود: هر جا کار به مردم واگذار شد شاهد موفقیت و پیشرفت بودیم اما قطعا تحقق شعار سال مستلزم الزامات و مؤلفاتی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، دهشیری در پایان خاطرنشان کرد: بدون تعریف دقیق و فهم مشترک نمی توانیم برنامه ای مدون و کاربردی با اهداف قابل وصول را برای تحقق شعار سال تعریف کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • رئیس رژیم صهیونیستی: اسرائیل به دنبال جنگ نیست
  • هرتزوگ: اسرائیل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست
  • حمایت ۸۰ هنرمند از اقدام مقتدرانه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی
  • مقام سابق صهیونیست: پاسخ ایران می‌تواند به تغییر راهبردی جنگ و حتی پایان آن منجر شود
  • مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است
  • رئیس سابق موساد : بهتر است به حمله ایران پاسخ ندهیم
  • تغییر نگرش‌ها اولین نیاز تحقق شعار سال است
  • دستگیری عضو شورای شهر رشت به جرم رشوه