Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:55:18 GMT

کشف انبار احتکار 4000 تن آلومینیوم در یزد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۴۳۳

رکنا: سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات بسیج یزد موفق به کشف انبار احتکار ۴۰۰۰ تنی آلومینیوم در یکی از معادن یزد شدند.

محمد برزگر معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات بسیج یزد در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی موفق به کشف انبار احتکار ۴۰۰۰ تنی آلومینیوم به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده محتکر برای بررسی به مراجع قضایی وتعزیرات حکومتی ارسال شد.
معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد:مردم در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند مراتب را با شماره ۱۱۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با متخلفان و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد شود.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک خبرنگار ایرانی گاردین بخاطر تماس با خاشقجی تهدید به مرگ شد +عکس خودسوزی دزد جوان به خاطر زندانی شدن پدرش / در یافت آباد تهران رخ داد زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس یک زن توت فرنگی‌های حاوی سوزن می فروخت! لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه امام زمان اقتصادی اخبار حوادث بسیج یزد اطلاعات کشف انبار عکس ایران فیلم دختر قتل زندگی افزایش تهران بازی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تصادف موتورسیکلت و برخورد با تیر چراغ برق در این شهر منجر به فوت ۲ جوان شد.

سیامند محمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همزمان با تماس‌های شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با تیر برق در سه‌راهی مارغان شهر سردشت، بلافاصله اکیپ فوریت پزشکی را به محل اعزام شد.

وی افزود: شدت برخورد منجر به مرگ راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت که ۲ جوان ۲۳ ساله و ۲۲ ساله بودند و بعد از تایید فوتی توسط پزشک اورژانس، فوتی‌های این حادثه به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت بیان کرد: علت حادثه توسط نهادهای مرتبط در دست بررسی است.

سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی