Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@17:15:19 GMT

تحريم ها تاثيري بر صنعت برق کشور ندارند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۴۴۵

تحريم ها تاثيري بر صنعت برق کشور ندارند

خبرگزاري آريا - اهواز –ايرنا- مديرعامل شرکت توانير درخصوص ميزان اثرگذاري تحريم ها بر صنعت برق کشور گفت: اين صنعت در سال هاي پس از انقلاب در بحث ساخت نيروگاه ها، خطوط انتقال و پست خودکفا شده است از همين رو تحريم ها اثرگذاري بر آن ندارند.

محمدحسن متولي زاده دوشنبه در گفت و گو با ايرنا دراهواز ادامه داد: در صنعت برق در برخي حوزه ها همچون تهيه مواد اوليه مقداري به کشورهاي ديگر وابستگي داريم اما با همکاري مردم در مصرف برق قطعا از اين تحريم ها گذر خواهيم کرد زيرا در بسياري حوزه هاي ديگر صنعت برق به خودکفايي رسيده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اهميت صنعت برق خوزستان براي کشور يادآور شد: در سفر 2 روزه معاون اول رييس جمهوري و وزير نيرو ضمن بازديد از تاسيسات صنعت برق اين استان، اقدامات انجام شده در راستاي مقاوم سازي تجهيزات برق در مواجهه با شرايط جوي نامساعد همچون ريزگردها بررسي مي شود.
متولي زاده اقدامات انجام شده براي پايداري شبکه برق خوزستان را مثبت ارزيابي کردو افزود: همچنين قرار است 12 پست GIS در خوزستان نصب شود که اين پست هاي برق در برابر آلايندگي هاي محيط مقاوم هستند.
وي درخصوص تمهيدات لازم براي تامين برق تابستان آينده درخوزستان اظهار داشت: در تابستان سال جاري باوجود کاهش توليد نيروگاه هاي برقابي اما تلاش شد که فشار کمتري به خوزستان وارد شود.
مديرعامل شرکت توانير ضمن قدرداني از همراهي مسئولان استان و مردم در شرايط خاص ، ادامه داد: مهم ترين راه براي جلوگيري از خاموشي هاي تابستان آينده نيز در گام نخست مديريت مصرف توسط مردم است ضمن انکه تدابير لازم همچون احداث نيروگاه، شبکه هاي انتقال و توزيع نيز در دستور کار قرار دارد.
گفتني است معاون اول رييس جمهوري به همراه وزيران نيرو ، جهاد کشاورزي، رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور ظهر دوشنبه به منظور بهره برداري از چند طرح عمراني از طريق فرودگاه آيت الله جمي آبادان وارد استان خوزستان شد.
افتتاح تصفيه خانه فاضلاب شرق شهرستان اهواز و بازديد از طرح 550 هزار هکتاري مقام معظم رهبري و کانون هاي داخلي ريزگرد اين استان از برنامه هاي سفر 2 روزه معاون اول رئيس جمهوري به استان خوزستان مي باشند.
شرکت در نشست برنامه راهبردي استان خوزستان بخش پاياني سفر 2 روزه معاون اول رييس جمهوري در خوزستان است.
9887/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار صفر - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت صفر
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور