Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، میثم دلخانی در نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت و مهدی فلاح به همراه علی‌اکبر یوسفی به جدول شانس مجدد رفتند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در بخارست پایتخت رومانی در حال برگزاری است، در وزن ۶۳ کیلوگرم، میثم دلخانی در مسابقه نیمه نهایی به مصاف اندو از ژاپن رفت که ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فردا شب باید برای مدال برنز مبارزه کند.

دلخانی پیش از این در دور اول برابر ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم  نهایی نیز برابر رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد.

اما چهار کشتی گیر دیگر ایران با شکست در دور مقدماتی نتوانستند به نیمه نهایی راه یابند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، رضا خدری در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر ساجان از هند در حالیکه با نتیجه ۶ بر صفر پیش بود در نهایت با نمایشی ضعیف ۱۴ بر ۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. چوبچیان پس از دو دقیقه و ۳۰ ثانیه، دچار ضعف بدنی شد و آمادگی جسمانی بسیار پائینی داشت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در دومین مبارزه برابر مصاف قاضی خلیل‌اف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد. با توجه به پیروزی کشتی گیر روس مقابل کوبا در نیمه نهایی، فلاح راهی جدول بازنده ها شد و شانس کسب مدال برنز خواهد داشت.

همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. پاتاریدزه در نیمه نهایی کشتی گیر استونی را ۸-۰ مغلوب کرد.

به گزارش ایسنا، سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران بر عهده جمشید خیرآبادی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و نشان برنز خود را قطعی کرد.   فرجی در مرحله نیمه نهایی با نورسلام کاسیم از قزاقستان دیدار خواهد کرد.   بازی‌های نیمه نهایی و نهایی این رده سنی امروز برگزار می شود. هدایت پینگ پنگ باز کشورمان برعهده رضا فرجی است.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در سال 1402| تغییرات اجباری و هت تریک محرومیت در کشتی فرنگی!
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین