Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: اسطوره فوتبال ایران با اشاره به شرایط سخت کنونی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک شاهکار بزرگ بود و باید به تمام مجموعه این تیم دست مریزاد جانانه ای گفت.
«علی پروین» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با تمجید از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از سال ها یک تیم ایرانی توانست به فینال معتبرترین و مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن برسد و این یک افتخار بزرگ برای فوتبال کشورمان محسوب می شود و همین کاری بزرگ از سوی پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه شاگردان برانکو برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا حریفان بزرگی را از پیش رو برداشتند، تصریح کرد: رقبای پرسپولیس، تیم های حاشیه نشین خلیج فارس بودند که میلیون دلار هزینه کرده و تا بن دندان مسلح بودند؛ آنها برای رسیدن به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا هر آنچه می توانستند انجام دادند اما پرسپولیس با دست خالی و بدون لابی گری و با تدابیر کادر فنی، تلاش بازیکنان، حمایت هواداران به این مرحله رسید.تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد اما با توجه به پیروزی 2 بر صفر تیم ژاپنی در دیدار رفت، این تیم برای نخستین بار به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید. سرمربی اسبق تیم های ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: رقابت با تیم های شرق آسیا سخت و دشوار است. فوتبال ایران پُر از استعدادهای خوب است اما نباید فراموش کنیم در فوتبال امروز زیر ساخت ها و امکانات نقش بزرگی در موفقیت تیم ها دارند، شما امکانات کاشیما آنتلرز را با تیم های ایرانی مقایسه کنید؛ اصلا برابر نیست.وی تاکید کرد: ژاپنی ها برای استعدادهایشان برنامه ریزی دارند، نونهالان را از سنین پایین زیر نظر بهترین مربیان دنیا آموزش می دهند تا به مدارج بالا برسند، امکانات مدارس فوتبال آنها از تیم های لیگ برتری ایران بالاتر است.پروین ادامه داد: دست پرسپولیس درد نکند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و باعث شد مسئولان دستی به روی ورزشگاه آزادی بکشند و این استادیوم را برای میزبانی قابل قبول در این رقابت ها آماده کنند. به طور حتم اگر پرسپولیس فینالیست نمی شد، شرایط ورزشگاه آزادی هیچ گونه تغییری نمی کرد.
** بدترین اتفاق، دادن جام به کاشیما بوداسطوره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مسئول اهدای جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده بود، اما حاضر نشد به تیم کاشیما آنتلرز جام قهرمانی را بدهد گفت: من به پرسپولیس تعصب و علاقه زیادی دارم و از قبل هم گفته بودم در صورتی جام قهرمانی را می دهم که تیم محبوبم در مجموع دو بازی رفت و برگشت بتواند برنده و قهرمان شود و در غیر این صورت از انجام این کار صرف نظر می کنم.وی افزود: من از جوانی و در روزهایی که بازی می کردم و حتی زمانی که مربی بودم، از باخت تنفر داشتم و زمانی که شکست می خوردیم، دوست نداشتم با بازیکن و مربی حریف دست بدهم. این برای من بدترین اتفاق بود که به تیمی جام بدهم قهرمانی را از پرسپولیس گرفته است.
** حضور بانوان به پاکسازی فضای ورزشگاه ها کمک می کندپروین در ادامه به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز اشاره کرد گفت: این یک اتفاق بزرگ برای فوتبال ایران بود که برای اولین بار در یک بازی رسمی بانوان توانستند یک بازی را از نزدیک تماشا کنند و امیدوارم این مهم در آینده نیز ادامه داشته باشد.سرمربی اسبق تیم ملی ادامه داد: حضور بانوان به پاکسازی فضای ورزشگاه کمک زیادی می کند و باعث می شود خیلی از ناهنجاری هایی که صورت می گیرد از بین رود. در همین بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا همه شاهد یک روز به یاد ماندنی در فوتبال ایران بودند.وی در پایان اظهار داشت: به طور حتم پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی است و می تواند افتخارات دیگری را به کلکسیون باشگاه اضافه کند؛ در نیم فصل دوم و با پایان یافتن محرومیت نقل و انتقالات و اضافه شدن بازیکنانی که به خدمت گرفته شده اند، می توانند در ترکیب این تیم به میدان بروند و قدرت پرسپولیس برای رویارویی با رقبا افزایش می یابد. برچسب ها: پروین ، آسیا ، فینال

منبع: خرداد

کلیدواژه: پروین آسیا فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در ابتدای فصل و زمانی که احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان دوم از پرسپولیس جدا شد، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که با دروازه‌بان دیگری به توافق برسند تا جایگزین احمد گوهری شود. در این بین گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار بود که برای صدور رضایت‌نامه‌اش باشگاه هوادار ۱۰ میلیارد تومان طلب کرده بود.

در این بین اما گزینه‌های مختلف خارجی و داخلی دیگری هم مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند تا به عنوان دروازه‌بان دوم به خدمت گرفته شوند اما شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که قراردادی امضا شود و به همین خاطر پرسپولیس با بیرانوند و امیرضا رفیعی که به عنوان دروازه‌بان رده امید به تیم ملحق شده بود، کار را شروع کرد.

بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد رفیعی در دو سال قبل که به صورت رایگان از نساجی به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید این باشگاه بازی کند، قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی منعقد کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه‌بان دوم تیم فعالیت می‌کند، قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی بسته است. او در غیاب بیرانوند تا به حال در چهار بازی به میدان رفته که توانسته در هر چهار بازی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها با اتکا به بازیکنان جوان و البته مستعد خود، به جای صرف هزینه‌های کلان چند ده میلیاردی، حالا با ۵۰۰ میلیون تومان دروازه‌بانی مطمئن در اختیار دارند که در غیاب بیرانوند، می‌تواند خیال هواداران را از دروازه تیم راحت کند.

کد خبر 845596 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق