Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا و برای رسیدگی به حواشی مسابقه والیبال بین تیم های شهرداری ارومیه و پیام خراسان در تاریخ 21 آبان ماه 1397 برگزار شد و پس از بررسی موضوع که اظهارات مدعوین به شرح مبسوط در صورت جلسه انعکاس یافته است با اعلام ختم رسیدگی، تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال شهرداری ارومیه به لحاظ رفتار نامناسب برخورد تماشاگران به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید(این رفتار مسبوق به سابقه بوده است).

2.سرمربی تیم شهرداری ارومیه آقای جاوید محسنی نیا به لحاظ اعتراض به داور و رفتار توهین آمیز به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردید.

3.فردی که با آقای سید محمد موسوی برخورد داشته و به هتک حرمت منتهی گشته تا پایان نیم فصل از حضور در سالن های مسابقه والیبال محروم گردید.

بیشتر بخوانید:

میزبانی سایپا از گنبد در تهران/ پیکانی‌ها به اردکان می‌روند

شکست شهرداری اراک در مشهد/ پیروزی یاران نفرزاده مقابل تیم والیبال کاله

سایپا ۳ – پیکان صفر / نارنجی‌پوشان والیبال پیروز جدال خودروسازان

پیروزی اردکان و ورامین در آغاز پنجمین هفته لیگ برتر والیبال

انتهای پیام / 

احکام کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای دیدار تیم های شهرداری و پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی