Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واقعیت مجازی یا VR یک  تکنولوژی جدید است که به وسیله آن می‌شود به صورت مجازی محیطی بسیار مشابه واقعیت را ایجاد کرد. بسیاری از این تکنولوژی برای تولید نسل جدید بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند.

ورزش کردن یکی از بهترین و مهم‌ترین تفریحات انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعضی این کار را صرفا برای تفریح انجام نمی‌دهند. آن‌ها به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنند. ورزش کردن موجب سلامت بدن انسان می‌شود. بعضی از رشته‌های ورزشی علاوه بر سلامت، زیبایی بدن را نیز تضمین می‌کنند. ورزش‌هایی مانند بدنسازی با تمرینات خاص، عضلات هدف را پرورش داده و به همین شکل بدن را زیبا می‌کنند.

گاهی اوقات تمرین در باشگاه‌ها کمی خسته کننده می‌شود.انجام یک سری تمرین خاص در یک محیط ثابت دلایل اصلی این موضوع هستند.  حالا یک شرکت با ترکیبی جدید، باشگاهی جذاب ساخته است. آن‌ها از دستگاه واقعیت مجازی استفاده کرده اند. این دستگاه واقعیت مجازی تمرینات ورزشی شما را به یک مرحله جدید می‌برد. "Black Box" با ترکیب تکولوژی واقعیت مجازی و وسایل بدنسازی یک باشگاه جذاب و جالب ساخته اند. در این باشگاه بدن شما کنترل کننده واقعیت مجازی است.

در بازی‌هایی که در این باشگاه انجام می‌دهید، نه تنها کاراکتر بازی خود را ارتقا می‌دهید بلکه بدن واقعی خود را نیز پرورش می‌دهید. در این باشگاه علاوه بر لذت بردن شما سریع‌تر و قوی‌تر خواهید شد. "Black Box VR" ادعا می‌کند که تداوم تمرین کسانی که از این سیستم باشگاهی استفاده می‌کنند به مراتب بیشتر از افرادی است که به روش سنتی تمرین می‌کنند. دلیل این تداوم در تمرین، شناور شدن در تجربیات واقعی است. البته باید گفت تجربیات واقعیت مجازی. در ضمن تمرین‌های فیتنس این باشگاه بسیار علمی هستند. با این باشگاه کاراکتر قهرمان زندگی خود می‌شوید.

در ادامه فیلمی از این باشگاه مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

جدیدترین نوع باشگاه‌ها می‌آیند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان مرکزی تجهیز چاه‌ها به نصب کنتورهای هوشمند را یکی از اقدامات لازم برای جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، حسین اسدی اظهار کرد: در این راستا چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شوند.

وی افزود: امسال با وضعیت کم آبی که در کشور و استان داریم همکاران ما در شرکت‌های آب و فاضلاب در نوک پیکان این بحران هستند که ضمن خدا قوت به همه این عزیزان، اعلام می‌کنیم با تمام توان در کنار آنها خواهیم بود تا تابستان امسال را بدون مشکل از نظر تأمین آب سپری کنیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان مرکزی با اشاره به طرح‌های این شرکت، خاطرنشان کرد: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب می‌تواند نقش بسزایی در جلوگیری از افت بیشتر سطح آب زیرزمینی ایفا می‌کند.

اسدی تجهیز چاه‌ها به نصب کنتورهای هوشمند را یکی از اقدامات لازم برای جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌ها دانست و اضافه کرد: در این راستا چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شوند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های بلند مدت و میان مدت در راستای تأمین آب، تصریح کرد: با اجرای به موقع طرح‌های آب‌رسانی، مدیریت مصرف صحیح آب در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی و هماهنگی دوسویه شرکت‌های آبفا و آب منطقه می‌توانیم گام‌های مؤثری در راستای تأمین آب شرب پایدار در استان برداریم.

کد خبر 745470

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند