Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با  خانه ملت، با اشاره به نشست اخیر شورای عالی انتقال پایتخت، گفت: این نشست هفته گذشته با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد و در این نشست موضوعات مختلف به ویژه راه کارهای انتقال پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تشکیل کارگروه ویژه جانمایی انتقال پایتخت در وزارت راه و شهرسازی

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست اخیر شورای عالی مقرر شد که کارگروه ویژه ای زیر نظر وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود که هدف اصلی این کمیته جانمایی برای انتقال پایتخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب آیین نامه انتقال پایتخت در هیأت وزیران/ تکلیف وزارت راه و شهرسازی برای تشکیل دبیرخانه انتقال پایتخت سیاسی و اداری

شهرهای مطرح شده درباره انتقال پایتخت، تنها گمانه زنی بوده و هنوز هیچ تصمیمی برای جانمایی پایتخت صورت نگرفته است

وی افزود: البته حدود دو هفته پیش در نشست هیأت وزیران، آیین نامه انتقال پایتخت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، که بر اساس این مصوبه وزارت راه و شهرسازی ملزم شد که دبیر دبیرخانه انتقال پایتخت سیاسی و اداری را تعیین کند و این دبیرخانه هر سه ماه یکبار درباره روند اجرای آیین نامه به شورای انتقال پایتخت گزارش دهد.

گمانه زنی درباره شهرهای مطرح شده درباره انتقال پایتخت درست نیست

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: شهرهای مطرح شده درباره انتقال پایتخت، تنها گمانه زنی بوده و هنوز هیچ تصمیمی برای جانمایی پایتخت صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس افزود: 5 نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در کارگروه جانمایی انتقال پایتخت سیاسی و اداری انتخاب شده اند و این کارگروه نشست های خود را به صورت متداول برای تعیین تکلیف این مسئله برگزار می کند./

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انتقال پایتخت شهرسازی انتقال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست

سلاجقه  در حاشیه سفر به استان سمنان و همراهی با رییس جمهور در دور دوم استانی رئیس‌جمهور گفت: حفاظت از یوزپلنگ آسیایی به عنوان دغدغه ملی در دستور کار جدی دولت سیزدهم، شخص رییس جمهور و سازمان حفاظت از محیط زیست است.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی پای کار آمده و اقدامات ارزشمندی از جمله نصب سرعت‌گیر و دوربین کنترل سرعت انجام داده است که در نتیجه آن و اطلاع رسانی‌ گسترده، مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست افزایش چشمگیری پیدا کرد.

وی بیان کرد: برای ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی در محدوده استان سمنان باید اعتبار کافی از منابع وزارت راه و شهرسازی به سازمان حفاظت محیط زیست و اداره‌کل استان سمنان تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: طبق تاکید وزارت راه و شهرسازی مشکلی در تحقق تعهد و انتقال اعتبار به حفاظت محیط زیست استان سمنان برای انجام اقدامات راهبری در حفاظت از این گونه ارزشمند وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟