Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور توزیع برق سیمرغ گفت: مانور تعمیراتی فیدر کیاکلا، رینگ امور بابل و سیمرغ در راستای مقاوم سازی شبکه‌های برق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سیمرغ برگزار شده است. به گزارش بلاغ، علی رحمانی‌لارمایی در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: مانور تعمیراتی فیدر کیاکلا، رینگ امور بابل و سیمرغ در راستای مقاوم سازی شبکه‌های برق در سیمرغ برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کردیم سطح مقطع یکی از خطوط ارتباطی بین شهرستان سیمرغ و بابل را افزایش دهیم و با برکنار کردن پایه‌های قدیمی و کاشت پایه‌های جدید بتوانیم در شرایط اضطرار با شهرستان همجوار ارتباط برقی داشته باشیم.

مدیر امور توزیع برق شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در مرحله اول برآورد اولیه، تهیه نقشه و خرید تجهیزات توسط همکاران امور برق سیمرغ انجام شد، تصریح کرد: حدود ۸۰۰ میلیون ریال بودجه صرف خرید تجهیزات شد و از عبور دوم روستای تالارپشت تا عبور روستای مری در جاده سیمرغ به بابل به طول یک کیلومتر ترمیم شبکه فرسوده صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این مانور ۴۰ پرسنل فنی و ۲۰ پرسنل پشتیبان از امورهای بابل، فریدونکنار، بابلسر، قائم‌شهر و ساری با اکیپ تعمیراتی، ماشین‌آلات و تجهیزات مشغول به کار بودند.

رحمانی‌لارمایی در پایان با اشاره به اینکه این مانور طی دو ساعت انجام شد و سیم قدیمی با سطح مقطع ۳۵ جمع‌آوری و سیم جدید با سطح مقطع ۱۲۰ جایگزین شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم

منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب واقع در شمال این کشور مقابله کرده است.

به گزارش مشرق از المیادین، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب مقابله کرده است.

در همین رابطه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در اطراف حلب خبر داد.

در همین رابطه یک مقام نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گفت: حوالی ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه دشمن اسرائیلی حمله هوایی از سمت جنوب شرق حلب انجام و نقاطی را در حومه حلب هدف قرار داد.

این منبع افزود: همزمان با حمله هوایی دشمن اسرائیلی، گروه‌های تروریستی حاضر در ادلب و حومه غربی حلب حمله پهپادی را به شهر حلب و اطراف آن انجام دادند.

بر اساس این گزارش، در پی این تجاوز شماری از نیروهای نظامی و افراد غیرنظامی شهید و زخمی شدند و خسارت‌هایی نیز به اموال عمومی و اموال مردم وارد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم
  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • ضیافت افطاری ساده و پذیرایی از روزه داران در سیمرغ + تصاویر
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان